جزئیاتی درباره گلکسی تب اس 3 سامسونگ فاش شد

اخیرا تصویری از دفترچه راهنمای تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 3 منتشر شده که جزئیاتی از این گجت  فاش کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از این شایعات و اخباری درباره‌ی Samsung Galaxy Tab S3 منتشر شد که حاکی از پشتیبانی از قلم S Pen در این تبلت بود. با منتشر شدن این دفترچه‌ی راهنما، شایعات قبلی تا حدودی تأیید شده‌اند. البته تصاویر منتشرشده اشاره‌ای به اسلات مخصوص قلم در این تبلت ندارند و به نظر می‌رسد قلم S Pen به‌عنوان لوازمی جانبی همراه دستگاه عرضه شود. علاوه بر اشاره به قلم هوشمند، این دفترچه‌ی راهنما برخی مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیگر از گلکسی تب اس ۳ را نیز فاش می‌کند.

در بخش سخت‌افزار، به نظر می‌رسد این دستگاه به چهار بلندگو مجهز باشد؛ دو بلندگو در بالا و دو بلندگو در پایین، سنسور اثر انگشت نیز در دکمه‌ی هوم گنجانده شده است. پورت USB-C و داک کیبورد، از دیگر قابلیت‌های فاش شده در این تصویر هستند. در بخش دوربین، این تبلت به دوربین عقب با فلش تکی LED و دوربین جلو مجهز است.

در بخش نرم‌افزاری، این تبلت با اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد شد و با توجه به راهنمای منتشرشده، گلکسی تب S3 به قابلیت‌ پنجره‌های هم‌زمان و پنجره‌های پاپ‌آپ مجهز خواهد بود که اجازه‌ی اجرای بیش از دو برنامه به‌صورت هم‌زمان به کاربر می‌دهد. از دیگر مشخصات منتشرشده می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲ کوالکام توسط این تبلت اشاره کرد.

با توجه به اخباری که پیش از این در مورد Galaxy Tab S3 منتشر شده است، این تبلت مجهز به صفحه‌نمایش ۹.۷ اینچی آمولد خواهد بود. پردازنده‌ی این تبلت، اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی پشتیبانی می‌شود. این مشخصات در کنار پشتیبانی از قلم S Pen و استفاده از آخرین امکانات نرم‌افزاری، نشان می‌دهد که سامسونگ، گلکسی تب اس ۳ را برای رقابت با آیپد پرو کوچک و حتی سرفیس پرو ۴ عرضه خواهد کرد. این تبلت به‌زودی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون و در کنفرانس خبری رسمی شرکت کره‌ای معرفی خواهد شد.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 734519

وب گردی

وب گردی