برگزاری همایش کلاهبرداری اقتصادی در واحد همدان

دبیر تشکل سیاسی اسلامی جامع دانشگاه آزاداسلامی همدان از برگزاری همایش کلاهبرداری اقتصادی در واحد همدان خبر داد.

مصطفی محمدی مهوار در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با بیان این مطلب افزود: متاسفانه در حال حاضر در صفحه حوادث روزنامه ها شاهد وقوع کلاهبرداری های بسیاری هستیم و با توجه به اینکه جامعه ما از این مشکل رنج می برد بر خود واجب دانستیم تا همایشی بااین محوریت برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا از دکتر محمد علی پور مختار دعوت کردیم تا سخنرانی این مراسم را بر عهده بگیرند وی رییس سابق کمیسیون اصل 90 مجلس بود و بسیاری پرونده های فسادهای اقتصادی را پیگیری می کرد.

دبیر تشکل سیاسی اسلامی جامع دانشگاه آزاداسلامی همدان گفت: اعضای شورای مرکزی تشکل ها با توجه به افزایش کلاهبرداری ها به این نتیجه رسیدند چنین موضوعی را برای برگزاری همایش انتخاب کنند.

وی اضافه کرد:این همایش توسط تشکل های سیاسی اسلامی جامع با همکاری انجمن علمی حقوق سه شنبه 3 اسفند ساعت 10 صبح در سالن کنفرانس واقع در دانشکده علوم انسانی واحد همدان برگزار می شود.

محمدی مهوار افزود: این جلسه به صورت عمومی برگزار خواهد شد زیرا مخاطب ما تمامی مردم هستند. در این زمینه در جهت تسهیل حضور حضار ثبت نام برای این برنامه حذف شده است و افراد می توانند در صورت تمایل بدون ثبت نام هم در برنامه شرکت کنند.

وی تاکید کرد: در این زمینه لازم است از هیات محترم 3 نفره به ویژه دکتر تروهید که زحمت های فراوانی برای پیشرفت تشکل ها در استان همدان می کشند تشکر کنم.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/منتشر کننده:زهره حاجیان


700/701

کد خبر: 734665

وب گردی

وب گردی