سومین کنگره الگوهای جاودانه، اسوه های صبر در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود

سومین کنگره الگوهای جاودانه، اسوه های صبر، پنجشنبه ۵ اسفند ماه در واحد علوم و تحقیقات با حضور خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و دانشگاهیان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرم اله دانش فرد معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد و رئیس سومین کنگره الگوهای جاودانه، اسوه های صبر گفت: به منظور بزرگداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پاسداشت ایثار و فداکاری های خانواده های آنان و صبر واستقامت جانبازان و آزادگان سر افراز، طی دو سال گذشته اولین ودومین کنگره الگوهای جاودانه, اسوه های صبر در واحد علوم و تحقیقات برگزارشد.

وی تصریح کرد: این کنگره همراه با برگزاری مراسم گوناگون از ابتدای هر سال در حوزه ایثار و شهادت مانند گرامیداشت یاد و شهدای هسته ای، گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود که از مجموع برنامه های معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در حوزه ایثار گران است.

دکتر دانش فرد افزود: امسال نیز سومین کنگره الگوهای جاودانه، اسوه های صبر روز پنجشنبه ۵اسفند ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در سالن همایش مرحوم دکتر حبیبی در واحد علوم و تحقیقات با حضور خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در برنامه های امسال که با سخنرانی، روایتگری، نواهای دفاع مقدس و برنامه های هنری همراه خواهد بود از ایثارگران در بخش های مختلف شامل جانبازان ۷۰ درصد، همسران و فرزندان آنها، فرزند و همسر شهدا، مبارزین و زندانیان قبل از انقلاب، دانشجویان افتخار آفرین در حوزه های آموزشی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی وهنری، خانواده شهید روحانی از خانواده های شهدای مدافع حرم (غیر ایرانی) و جانبازان بستری در آسایشگاه ثارالله تقدیر و تجلیل انجام خواهد گرفت. همچنین میهمانان این مراسم پس از اجرای برنامه با حضور در مزار شهدای گمنام واحد و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر در مراسم نماز جماعت مسجد امام علی (علی) حضور خواهد یافت.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 734685

وب گردی

وب گردی