سردار سلامی: امروز چهره ناکام و ناامید آمریکا برای جهانیان آشکار شده است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز چهره ناکام و ناامید آمریکا برای جهانیان آشکار شده است بطوری که مسئولان آمریکایی در سخنانشان به زوال قدرت نظامی و پوسیدگی ارتش این کشور اعتراف کردند.

به گزارش ایسکانیوز،سردار حسین سلامی روز دوشنبه در آیین تودیع ومعارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که در کانون بسیج کرج برگزار شد، با اشاره به اظهارات مسئولان آمریکایی درخصوص وضعیت ارتش این کشور، افزود: به لطف خداوند امروز دشمنان اسلام سرشکسته و ناامید شده اند؛ قدرت عمل ندارند لیکن فقط حرف می زنند.
وی گفت: به گفته رئیس جمهوری آمریکا دو سوم هواپیماهای ناوگان هوایی این کشور قادر به پرواز نیست.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز آمریکا علاوه بر مشکلات نظامی با فقر اقتصادی و میلیون ها انسان زیر خط فقر روبرو است.
سردار سلامی بیان داشت: طبق آمار سالانه 38 هزار خودکشی جوانان درآمریکا رخ می دهد و جنگ نظامی آمریکا علیه دیگر کشورها به بن بست رسیده است .
وی یادآورشد: در این شرایط دشمنان فقط جنگ اقتصادی و استمرار تهاجم فرهنگی برای سست کردن موتور اعتقادی جوانان جامعه اسلامی را در پیش گرفته اند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سناریوی جنگ نظامی علیه ایران اسلامی خاتمه یافته، زیرا 38 سال قدرت افزایی و ایجاد زیر ساخت های نظامی در پرتو جهاد عظیم ، قدرت بازدارندگی کشورمان را دوچندان کرده است.
وی بیان داشت: دشمنان به خوبی می دانند که با انتخاب گزینه نظامی چیزی جز هلاکت خودشان عایدشان نمی شود.
سردار سلامی اظهار داشت: امروز در عرصه نظامی، ایران اسلامی دستاوردهای بزرگی دارد در بخش سازه ها، نرم افزارها و سخت افزارها یک جهاد بزرگ شکل گرفته است .
وی ادامه داد: ساخت شناورها و اژدار افکن ها از دستاوردهایی است که دشمن را متحیر کرده است و در اقتصاد هم با مدل جهاد می توان در مقابل دشمن ایستاد و او را مایوس کرد.
سردار سلامی گفت: آنچه موجب شد تا دشمن از جنگ با ایران پرهیز کند ، روحیه ایثار وجهاد جوانان این سرزمین است .
وی اظهار داشت: در نبرد اقتصادی ملت ایران نیز ایستادگی و تلاش پیشه کرده است و باید در این عرصه به خرید کالای ایرانی توجه بیشتری کنیم.
سردار سلامی افزود: توجه به تولید وکالای داخلی نسخه پیروزی در تهدیدات اقتصادی است.
وی بیان داشت: دشمنان صاحبان واقعی قدرت نیستند، ولی تهدید می کنند لیکن چهره واقعی قدرت آنها را هم دیده ایم و به همین دلیل محکم ایستاده ایم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضورهمیشگی ملت ایران در صحنه های انقلابی گفت: وقتی مردم به خیابان ها آمدند ادبیات دشمنان تغییر کرد.
وی بیان داشت: اگر بایستیم که می ایستیم چون شان ملت ما است، در آینده ای نه چندان دور پیروزی نهایی را بر سیاست دشمنان جشن می گیریم که آرزو نیست بلکه حقیقت است.
وی اظهار داشت: نام امام راحل، انسان را به یاد بعثت اسلام، شکسته شدن بت های دوران جاهلیت به دست حضرت ابراهیم (ع) و شکسته شدن استخوان های شیاطین می اندازد.
وی گفت: پس از ارتحال ملکوتی امام راحل، بیرق با شکوه نظام اسلامی در دست شخصیتی قرار گرفت که ناخدای سفینه نجات بشریت و عامل ایجاد حرکت در نهضت اسلامی و بیداری و جهاد شده است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) شخصیتی است که جهاد کبیر امت اسلام علیه استعمارگران را هدایت می کند.
وی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب، امامت و پیشگامی امت عظیم در جهان اسلام را برعهده داشته و بر پلید ترین افکار دشمن تسلط دارد وجهان را مدیریت می کند وسیاست دشمنان را با توقف وشکست مواجه می کند.
سردار سلامی گفت: امروز وجود امام خامنه ای (مدظله العالی) حقیقتا یک موهبت الهی برای جهان اسلام و مستضعفان است.
وی ادامه داد: این حقیقت امروز در عالم می درخشد که اسلام تحت پرتو یک مدیر ومدبر عالی به حاکمیت رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون دشمنان تمام آزارهای خود را به کار برده اند تا از تشکیل قدرت اسلام وحاکم شدن مسلمانان بر سرنوشت خویش جلوگیری کنند.
سردار سلامی افزود: امروز امت اسلام درگیر جنگ های زیادی شده، آمریکا و اروپا و صهیونست وکشورهای شریک امریکا ایستاده اند و از کودتا تا مداخله مستقیم در امور کشورها را در پیش گرفته اند.
وی بیان داشت: خوشبختانه در هر صحنه ای اسلام پیروز است و انقلاب اسلامی اراده خود را بر دشمن تحمیل کرده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی دشمن را از پناهگاه های راهبردی خارج کرد لیکن روزبه روز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده می شود.
در این آیین سردار یوسف مولایی به عنوان فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز معرفی و از خدمات سردار علی استاد حسینی قدردانی شد.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 734698

وب گردی

وب گردی