بانک اطلاعات زنان برای برنامه ریزی کشور قابل استفاده است

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات نهاد ریاست جمهوری گفت: بانک جامع اطلاعاتی زنان برای برنامه ریزی کشور به ویژه معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری قابل استفاده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا،‌ عطالله ملکی تبار، در آیین رونمایی از بانک جامع اطلاعاتی زنان در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: معاونت زنان در یک حرکت نوآورانه و مدرن توسط این بانک اطلاعاتی را راه اندازی کرد.
وی تصریح کرد: جامعه زنان نیاز به تعامل با همه افراد جامعه دارد به همین منظور معاونت زنان برای راه اندازی این بانک اطلاعاتی فضایی را ایجاد کرده است تا زنان با داشتن آمار و اطلاعات دقیق از خودشان بتوانند در تصمیم گیری های کشور نقش داشته باشند.
ملکی تبار ادامه داد: ما یک جامعه مدرن خواهیم داشت و باید با استفاده از ابزار نوین از آن استفاده کنیم و این حرکت می تواند برای تصمیم گیری های آینده کشور بسیار تاثیرگذار باشد.
وی به روش های ثبت نام بانوان در بانک جامع اطلاعاتی بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان می توانند از 2 روش، سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و شماره گیری از طریق تلفن همراه با کد #101* نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: برای سامانه 101 با همکاری این مرکز زیرساخت های لازم تامین شده است تا بانوان بتوانند به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند.
وی با بیان اینکه اقدام معاونت امور زنان، امروز نتیجه داد،‌افزود: پیش از این بانک اطلاعاتی جامعی برای داشتن اطلاعات بانوان در اختیار نداشتیم که امروز با راه اندازی این سایت می توانیم اطلاعات در مورد بانوان در بخش های مختلف را جمع آوری کنیم، البته پس از ثبت نام، راستی آزمایی نیز انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: داده ها هم ن پس از ثبت نام به اطلاعات تبدیل می شود تا برای برنامه ریزی های کشور از آن استفاده شود.
بانک جامع اطلاعاتی زنان امروز، دوشنبه طی مراسمی با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری رونمایی شد.

دریافت کننده:زهرا پورعادل / انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 734747

وب گردی

وب گردی