دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه گردشگری  می تواند به عنوان یک برند معتبر اقدامات مناسبی را انجام دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک برند معتبر در سطح جهان در حوزه گردشگری می تواند اقدامات مناسبی را انجام دهد.

دکتر محمد ناظمی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ترویج معماری سنتی و اسلامی در سطح بین المللی گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، زمینه مناسبی برای شناسایی معماری سنتی و اسلامی که از گذشتگان دور برای ما به جا مانده را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ترویج معماری سنتی و اسلامی از پتانسیل بالایی بر خوردار است و می تواند با استفاده از ظزفیت های علمی واحد های خود در سراسر کشور، در زمینه معرفی و شناسایی میراث سنتی و اسلامی اقدامات مناسبی انجام دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس با اشاره به پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه گردشگری و افزایش توریسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه گردشگری می تواند اقدامات بسیاری را انجام دهد در حال حاضر ظرفیت های خوبی در راستای جذب گردشگر در نقاط مختلف کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند یک برند معتبر ارائه کند تا بتوان از ظرفیت مازاد خوابگاه ها و امکانات رفاهی استفاده کرد و اقدامات بیشتری در این زمینه انجام داد و خوشبختانه دانشگاه در زمینه کسب درآمد های غیر شهریه ای گام های خوبی را برداشته است .

دکتر ناظمی افزود: در این زمینه واحد طبس با توجه به قرار گیری آن به عنوان کریدور ارتباطی راه ها درشرق کشور و جاذبه های گردشگری و اقلیمی و جغرافیایی مناسب پذیرای خیل عظیمی از مسافران مخصوصا در عید نوروز و ایام تابستان خواهد بود. تمامی این برنامه ها زمینه ساز فعالیت هایی خواهد شد که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک برند معتبر در سطح جهان در حوزه گردشگری بتواند اقدامات مناسبی را انجام دهد.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 734800

وب گردی

وب گردی