مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی "دکتر محمد عباسی" را به سمت مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی این ستاد منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز،به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ متن کامل حکم دکتر عبدالرضا رحمانی‌فضلی به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر محمدعباسی بنا به پیشنهاد معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت مدیر کل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب می‌نمایم.

لازم است با هدف تقویت فعالیت‌ها در حوزه درمان و حمایت‌های اجتماعی، با برنامه‌ریزی و اتخاذ روش‌های نوین درمانی و با همکاری دستگاه‌های عضو و مرتبط و براساس سیاست‌ها و خط مشی‌های مصوب ستاد و مصوبات کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی با اولویت تحت پوشش قرار دادن درمان کلیه معتادین کشور و بهره‌مندی از حمایت‌های اجتماعی و حرفه‌آموزی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی اقدامات موثری بعمل آورید .

توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم».

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 734805

وب گردی

وب گردی