استقبال گسترده از دوره مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه سینرجی روسیه/دانشگاه آزاد پل ورود استادان مطرح بین المللی

دوره مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و دانشگاه سینرجی روسیه صبح امروز آغاز به کار کرد. این دوره با 6 سخنرانی تخصصی در حال برگزاری است و تا ساعت 7 شب ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این همایش مباحث بازاریابی، دوره های مدیریتی، کسب و کار، کارآفرینی و شناخت بازار بررسی شد. سخنرانان این نشست از کشورهای استرالیا، روسیه، امریکا و ایران به صورت حضوری و آنلاین اطلاعات خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.

در افتتاحیه این مراسم دکتر گریگوری آودوف، رئیس دانشگاه سینرجی روسیه ضمن قدردانی از دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری ایران و روسیه در زمینه توسعه کسب و کار استقبال کرد و ایران را کشوری با ظرفیت های بالا و بازاری مستعد خواند.

او درباره چگونگی برگزاری این دوره گفت: اولین بار یک سال پیش موضوع همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی و برگزاری این همایش مطرح شد تا رویدادی بی سابقه در ایران داشته باشیم، برای ما بسیار مهم بود که این مراسم با حضور استادان و علاقه مندان حوزه کسب و کار از خاورمیانه برگزار شود. برای این موضوع تلاش کردیم از استادان خبره کسب و کار اقصی نقاط دنیا دعوت کنیم. همچنین مقرر شده برخی از سخنرانان به صورت آنلاین برای حضار کنفرانس دهند.

رئیس دانشگاه سینرجی افزود: امیدواریم این نشست سال آینده نیز با کیفیت بیشتری برگزار شود و گامی برای توسعه روابط اقتصادی و کسب و کار در خاورمیانه و ایران و روسیه باشد.

همایش کارآفرینی دانشگاه آزاد و دانشگاه سینرجی روسیه گامی به سوی دانشگاه نسل چهارم

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با مجوز وزارت علوم و موسسه BID اسپانیا و همچنین دارا بودن گواهی بین المللی کیفیت آموزشی ASIC انگلستان خدمات آموزشی به علاقه مندان در سراسر دنیا ارائه می دهد.

این واحد با هدف بومی کردن زیرساخت آموزش الکترونیکی در قالب سیستم مدیریت یادگیری LMS و راه اندازی سامانه های خدماتی از جمله سامانه جامع خدمات الکترونیکی و سیستم تیکتینگ مشغول به کار است وتوانایی دارد به صورت همزمان و شبانه روزی از 3هزار استاد و دانشجو پشتیبانی کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی سه دانشکده مستقل فنی و مهندسی، مدیریت و علوم انسانی دارد و با حدود 300 رشته در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان خدمات آموزشی ارائه می کند.

از دیگر مزیت های واحد الکترونیکی برگزاری امتحانات به صورت حضوری و در شعب دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر ایران و حتی سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا است. این واحد همچنین علاوه بر برگزاری کلاس های آنلاین و انجام حضور و غیاب دانشجویان و برگزاری کلاس ها با استفاده از شرایط ویدئو کنفرانس، ارائه محتواهای متنی، صوتی و تصویری توسط استادان و تبادل نظر میان استادان و دانشجویان فضای تعاملی و فعالی بر یادگیری ایجاد کرده است تا دانشجویان به صورت همزمان از هر نقطه ای از جهان بتوانند در کلاس ها شرکت کنند.

در حال حاضر پذیرش دانشجو در ایران از بین داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی است و از بین شرکت کنندگان با توجه به نمره کل داوطلب و رشته انتخابی و ظرفیت دانشگاه افرادی برای تحصیل در واحد الکترونیکی انتخاب می شوند.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه سینجری روسیه دوره مشترک کارآفرینی را امروز در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار کرد. با همکاری این واحد حدود 700 متقاضی به صورت آنلاین در این دوره شرکت کردند. همچنین واحد الکترونیکی و دانشگاه سینرجی به صورت مجزا در حاشیه این دوره غرفه ای برای معرفی و اهداف خود برپا کردند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و تندیس از کارآفرین برتر کشور، مدیر جوان موفق، استاد برتر زبان بدن، حامی مالی برتر و... تقدیر خواهد شد.

200/204

خبرنگار: مهرنوش زارعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 734857

وب گردی

وب گردی