پورکیانی: برد استقلال خوزستان را به وزیر ورزش تقدیم می‌کنیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با توجه به حمایت‌هایی که وزیر ورزش و جوانان از تیم ما کرد، پیروزی مقابل الفتح را به نمایندگی از همه اعضای تیم به سلطانی‌فر تقدیم می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز؛ علی پورکیانی بعد از برد استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از مشکلات مالی که برای استقلال خوزستان پیش آمد، وزیر ورزش و جوانان حمایت ویژه‌ای از این تیم داشت و معاون قهرمانی و حرفه‌ای خود را مأمور رسیدگی به این مشکلات کرد که این کار تأثیر بسیار مثبتی بر روحیه اعضای تیم داشت و من امروز کتباً نامه‌ای نوشتم و این برد را تقدیم مسعود سلطانی‌فر کردم.

وی با اشاره به تدبیر کادر فنی و تعصب و غیرت بازیکنان تیم استقلال خوزستان گفت: همه اعضای تیم در این بازی سنگ تمام گذاشتند و این برد برابر یک تیم عربستانی به قدری شیرین بود که همه مردم خوزستان و ایران را خوشحال کرد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان از وزیر ورزش و جوانان و معاون قهرمانی وی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال خوزستان، رئیس سازمان لیگ و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که در جهت رفع مشکلات تیم استقلال خوزستان تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با کارگروهی که سلطانی‌فر دستور داد برای رفع مشکلات این تیم تشکیل شود، به زودی شاهد روزهای خوبی برای این تیم مردمی باشیم.

منبع: تسنیم

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 734871

وب گردی

وب گردی