2 جنایت هولناک درپایتخت

همزمان با دستگیری زن میانسالی که پدرش را با ضربه‌های هولناک چاقو از پا درآورده بود، تحقیقات ویژه جنایی برای کشف معمای یک قتل و مرگ مرموز میهمان ناخوانده در نخستین روز از هفته جاری همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، ساعت ٧ بعد از ظهر شنبه اول اسفند، جنایتی در بلوار کاج، واقع درغرب تهران به بازپرس کشیک قتل تهران و تیم جنایی اعلام شد. با حضور مأموران آگاهی و بازپرس ویژه قتل در صحنه جنایت، مشخص شد جسد متعلق به مردی ٧٤ساله به نام عبدالرضا است که با ضربات چاقوی دخترش از پا درآمده است. درادامه تحقیقات جنایی نیز«شبنم» دو ساعت پس از جنایت سوار برخودروی پدرش شناسایی و دستگیر شد.
عامل جنایت در تحقیقات گفت: «من ماساژور هستم. مدتی قبل به خاطر اختلافات شدید از همسرم جدا شدم و سه فرزندم هم با او زندگی می‌کنند. بعد از جدایی در طبقه سوم خانه پدری‌ام ساکن شدم. پدر و مادرم هم در طبقه اول زندگی می‌کردند. پدرم مدام من و مادرم را به بهانه‌های مختلف از جمله طلاق سرزنش می‌کرد که ازاین رفتارش کلافه شده بودیم. روز حادثه هم با عصبانیت از من خواست خانه را ترک کنم.بعد هم سعی کرد مادرم را هم بیرون کند. سر این موضوع با هم جروبحث‌مان شد.من هم ازشدت عصبانیت چاقو را برداشتم و پدرم را زدم. البته قصدم قتل نبود.به همین خاطر وقتی پدرم را خونین روی زمین دیدم تازه متوجه شدم چه کار کردم وبعد هم با ماشین‌اش فرار کردم.»
مرگ مرموز یک زن/ هنوز ساعتی از وقوع این جنایت نگذشته بود که وقوع قتل دیگری به بازپرس کشیک اعلام شد.دراین ماجرا، زن 60 ساله‌ای در خانه مسکونی‌اش -در محله خزانه- به شکلی مرموز به قتل رسیده بود و پسرش نیز گزارش قتل مادر را به پلیس داده بود.نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این زن با اصابت جسمی سنگین به سرش کشته شده و گرچه گزارش سرقت طلاهایش هم داده شده بود اما پلیس در بررسی خانه صندوقچه طلاهای زن را پیدا کرد و مشخص شد عامل جنایت که براساس شواهد میهمانی آشنا بوده است برای منحرف کردن روند تحقیقات طلاها را در خانه پنهان کرده است.پسر این زن به مأموران گفت: «وقتی به خانه مادرم آمدم تا به او سر بزنم ناگهان با جنازه‌اش روبه‌روشده و به پلیس زنگ زدم.»
با توجه به اینکه تنها 3 ساعت از این جنایت گذشته بود، جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با علت اصلی مرگ و شناسایی ودستگیری قاتل ادامه دارد.
سقوط مرگبار/ شامگاه شنبه سقوط مرگبار پسری ٢٤ ساله از پشت بام خانه‌ای مسکونی در یکی از مناطق جنوب پایتخت به بازپرس و تیم تحقیق گزارش شد.براساس اظهارات شاهدان، پسر جوان برای ملاقات دوستش به خانه آنها رفته بود که با ورود یکی از اهالی خانه، فرار کرده و پس ازسقوط مرموزجان باخته بود. درحال حاضرنیزتحقیقات تخصصی برای رفع ابهام‌ها دراین باره ادامه دارد.

دریافت کننده: نیوشا یعقوبی/منتشر کننده: زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 734920

وب گردی

وب گردی