طلا بهترین پوشش ریسک سرمایه گذاری طی ماه های آتی

رئیس صندوق سرمایه گذاری بلک راک نسبت به اوضاع بی ثبات سیاسی و اقتصادی جهان طی ماه های آینده هشدار داد و به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد تا بخشی از دارایی و سرمایه خود را در بازار طلا سرمایه گذاری کنند. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، راس کاستریچ مدیر صندوق سرمایه گذاری بلک راک در سخنانی تصریح کرد: گرچه شرایط اقتصادی چین با ثبات نسبی روبرو شده و دونالد ترامپ نیز قول داده است تا مالیات ها را کاهش دهد و اوضاع اقتصادی آمریکا بهبود یابد، ولی جهان طی ماه های آینده با نگرانی های سیاسی و اقتصادی متعددی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی افزود: ریسک های مربوط به اوضاع سیاسی و اقتصادی جهان موجب خواهد شد تا طلا طی ماه های آینده بهترین پوشش ریسک سرمایه گذاری به شمار رود.

وی در ادامه گفت: انتخابات اروپا و نااطمینانی سیاسی در آمریکا از جمله مهمترین دلایلی است که موجب افزایش اعتماد سرمایه گذاران به طلا خواهد شد. می توان برگزیت و بحران مالی و بدهی یونان را نیز به این عوامل اضافه کرد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: افزایش شاخص سهام در آمریکا طی روزهای اخیر به خاطر امیدواری سرمایه گذاران نسبت به وعده های ترامپ برای کاهش مالیات ها بوده است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:پوعرب

401/601

کد خبر: 734957

وب گردی

وب گردی