دانشگاه آزاد اسلامى از برنامه هاى قرآنى حمایت کامل مى  کند

اجلاس دبیران شوراى قرآن و عترت استان هاى دانشگاه آزاد اسلامى صبح امروز با حضور دکتر سید طه هاشمى و قرائت پیام دکتر میرزاده برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام عباسعلى رستمى مدیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامى در ابتداى این نشست ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمى(ره) گفت: باور دارم که از سوى معاونت فرهنگى و دانشجویى دانشگاه آزاد در حوزه فعالیت هاى قرآنى هیچ مانعى وجود ندارد.

او افزود: معاونت فرهنگى و دانشجویى شیوه نامه جدید را با تغییراتى ابلاغ کرده است و این موضوع نشان دهنده این است که در دانشگاه آزاد از فعالیت هاى قرآن و عترت همه جانبه حمایت و پشتیبانى مى شود.

رستمى یادآور شد: این موضوع که چقدر در این حوزه موفق بوده ایم به برنامه ریزى هاى ما در کانون ها بستگى دارد. باید در این حوزه آسیب شناسى شود. همچنین باید ببینیم اگر راه هایى براى ارتباط جوانان و نسل جدید با قرآن رفته ایم، جواب نگرفته ایم برگردیم و راه مناسب ترى را انتخاب کنیم.

مدیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد ادامه داد: بنابراین باتوجه به تغییرات شیوه نامه، باید برنامه ریزى هاى مناسبى هم صورت گیرد. امیدوار هستیم که با توجه به فضاى جدید محتواى مناسبى هم در ارتباط با نسل جدید ارائه دهیم.

٢٠٠

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندى

کد خبر: 734967

وب گردی

وب گردی