پور نامداری: اقتصاد دانش بنیان جزو کارنامه پر افتخار دانشگاه آزاد اسلامی می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار عنوان کرد: پیگیری ها و دلگرمی های دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا اقتصاد دانش بنیان با رشد و آینده مناسبی همراه شود.

محسن پور نامداری در گفت و گو با ایسکانیوز درباره نقش و فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در اقتصاد دانش بنیان گفت: امروزه کشور ما با توجه به گسترش تکنولوژی ها نیاز مبرم به قطع وابستگی کامل خود در تمام زمینه ها و نیز تحقق شعار اقتصاد مقاومتی- اقدام به عمل مقام معظم رهبری دارد.
وی در خصوص حمایت های دانشگاه آزاد و پیش بینی از فعالیت شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون در راه اندازی مناطق رشد و اجرای طرح های دانش بنیان پشتکار و پیگیری های خوبی داشته بنابراین می توان گفت که اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا بسیار مثبت بوده است.
پور نامداری گفت: سازمان مرکزی از هیچ کمکی در خصوص شرکت های دانش بنیان دریغ نکرده و پیگیری های لازم جهت اجرایی شدن طرح ها انجام داده است بنابراین پیگیری ها و دلگرمی های دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده تا اقتصاد دانش بنیان با رشد و آینده مناسبی همراه شود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار درباره برنامه هایی که دانشگاه آزاد اسلامی این واحد برای فعالیت اقتصاد دانش بنیان در نظر دارد، گفت: تلاش این واحد دانشگاهی بر این مبنا بوده تا با انجام اقدامات لازم از دیگر واحدهای دانش بنیانی عقب نماند، طرح احداث کارخانه که با رویکرد نوآورانه در سال گذشته مطرح شد با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است و نیز مراحل مطالعاتی مهم اقتصادی و فنی که در نهایت باید به تصویب اعضای هیات مدیره واحد برسد در دست اقدام است.
وی گفت: این واحد اقداماتی را جهت راه اندازی مرکز رشد و ایجاد فضای مناسب برای شرکت های دانش بنیان همانند آبیاری هوشمند باغات پسته انجام داده که به زودی خبرهای خوبی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
پورنامداری در پایان اظهار داشت: به دلیل حمایت های صورت گرفته از طرف دانشگاه آزاد اسلامی به زودی شاهد گسترش این واحد و نیز دیگر واحد های دانشگاهی کرمان خواهیم بود و تاثیر خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد و شکوفایی کشور به زودی نشان می دهد، بنابراین می توان گفت که اقتصاد دانش بنیان جزو کارنامه پر افتخار دانشگاه آزاد اسلامی می شود.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده: پورعرب

401/601

کد خبر: 735050

وب گردی

وب گردی