مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون کوهنوردی برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون کوهنوردی امروز با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و معاون وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کوهنوردی، مجمع عادی سالیانه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی امروز در محل آکادمی ملی المپیک با حضور شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و غلامرضا شعبانی بهار، معاون وزیر ورزش و اعضای مجمع این فدراسیون برگزار شد.

رضا زارعی، رئیس فدراسیون با ارائه گزارشی در قالب پاورپوینت عملکرد و فعالیت های فدراسیون را در یکسال گذشته تبیین کرد.
همچنین، اکرمی خزانه دار فدراسیون گزارش مالی یک سال گذشته ی فدراسیون اعم از اعتبارات دریافتی، هزینه‌ها و درآمدها را ارائه کرد و به پرسش های شعبانی بهار رئیس مجمع پاسخ گفت. در ادامه نیز بر اساس نظرسنجی، این گزارش مورد تأیید اکثریت اعضای مجمع قرار گرفت.
از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه تقویم ورزشی سال 96 فدراسیون بود که مورد تصویب قرار گرفت.

در پایان با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون از هیئت های فعال و برگزیده سال و همچنین قهرمانان مختلف در رویدادهای ملی و بین المللی تجلیل شد که اسامی آنها به شرح زیر است:

*تقدیر از هیات های برگزیده سال اول تا سوم به ترتیب: «نیکونام» رئیس هیات استان قزوین، «رمضانی» رئیس هیات استان تهران و «زحمتکش» رئیس هیات استان خراسان رضوی.
*اهدای کاپ قهرمانی به تیم‌های احراز کننده مقام‌های قهرمانی رشته سنگ نوردی در مسابقات «قهرمانی کشور» و «جام فجر»
*اهدای جوایز به «الناز رکابی» به دلیل کسب مقام در مسابقات بین المللی «آدیداس»، «رضا علیپور» به دلیل کسب مقام در مسابقات جهانی سنگ نوردی ماده سرعت، «عظیم قیچی ساز» به دلیل صعود به قلل مرتفع جهان از جمله «اورست» و همچنین اعضای تیم ملی یخ نوردی به دلیل کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه «زینب موسوی»، «آلاله قاسمی»، «مسعود زینالی»، «محمد رضا صفدریان» و «سعید محمودی»

همچنین قرار است گردهمایی روسای هیات‌های استانی از ساعت 14 تا 16 امروز برگزار شود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604/601

کد خبر: 735056

وب گردی

وب گردی