کسی هست بگوید سالی یک‌بار وصیت‌نامه امام حسین را خوانده است

علی تقوی در همایش امربه‌معروف و نهی ازمنکر که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد گفت: کسی هست بگوید وصیت‌نامه امام حسین (ع) را سالی یک‌بار و یا حتی یک‌بار در عمرش خوانده است؟

به گزارش ایسکانیوز، این کارشناس حوزه علوم و حدیث افزود: سالی یک‌بار پیشکش، آیا کسی می‌تواند بگوید یک‌بار در عمرم وصیت‌نامه امام حسین (ع) را خوانده‌ام و یا اینکه حتی یکی بگوید از دور وصیت‌نامه امام حسین را دیده‌ام؟

بنیان‌گذار جبهه احیاگران واجب فراموش‌شده بیان کرد: وصیت امام حسین (ع) 8 خط است که به دست مبارکشان نوشته‌شده و مکتوب است که ایشان در این وصیت می‌گوید من یک‌چیز از امتم می‌خواهم و آن اینکه گناه دیدی تذکر بده لذا بنا به فرمایش حضرت امربه‌معروف و نهی از منکر واجب است، امربه‌معروف کردن کاری است شبیه کار آتش‌نشانان، از جان خودت بگذری برای نجات جان دیگران.

تقوی اظهار کرد: در خط اول وصیت‌نامه امام حسین آمده است من برای ظلم و فساد و سرگرمی قیام نکردم ، بلکه فقط برای اصلاح امت جدم قیام کردم.امام حسین می‌فرمایند من یک فرمولی را بلدم که می‌توان امتی را اصلاح کرد، همه بشوند احساس مسئولیت در قبال امربه‌معروف و نهی از منکر.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند اگر در جامعه‌ای همه مردم امربه‌معروف و نهی از منکر نکنند کار مدیر یا رهبر آن جامعه سخت می‌شود و مجبور می‌شود با صرف هزینه‌های اقتصادی فراوان آن جامعه را به مقصد برساند افزود: در خط آخر وصیت‌نامه امام حسین (ع) هم می‌خوانیم هر کس مرا در این امر یاری کرد فبها المراد و هر کس مرا در این امر یاری نکرد صبر می‌کنم تا خدا بین من و آن‌ها قضاوت کند.

تقوی گفت: امام حسین را ظاهرا یزید کشت ولی امام حسین را پشت‌سری‌هایش کشتند امام حسین را آن‌هایی کشتند که شب عاشورا رهایش کردند بااینکه به امامت قبولش داشتند.

وی با تأکید بر این سؤال حجت‌الاسلام قرائتی مبنی بر اینکه یک نفر معتاد سالی صد نفر را معتاد می‌کند آیا یک نفر

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 735126

وب گردی

وب گردی