ساخت برج 16 طبقه در منطقه یک بدون رعایت مصوبه برج باغ ها

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر چه سریعتر باید در مورد شرایط این منطقه تصمیم گیری نهایی داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز،ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران پس از اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه یک با بیان اینکه یک برج ساز معروف در خیابان عمار در حال ساختن برجی ۱۶ طبقه است، اظهار داشت: این برج‌ساز معروف ۳۰ درصد مصوبه برج باغ را در ارتفاع رعایت نکرده و حتی از سطح اشغال نیز فراتر رفته است.

وی با بیان اینکه ترافیک پروژه‌های بزرگ تجاری در منطقه یک زیاد است، افزود: فعالیت پروژه‌های بزرگ در این منطقه سر و ته ندارند و منطقه یک را به یک پارکینگ متحرک تبدیل کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید جلسه فوق‌العاده‌ای در منطقه یک برگزار کنیم، گفت: هر چه سریعتر باید در مورد شرایط این منطقه تصمیم گیری نهایی داشته باشیم.

قناعتی ادامه داد: برای پروژه‌های بزرگ مقیاس مانند اطلس مال، پالادیوم، رویال و همچنین یک پروژه بزرگ در فرمانیه باید اقدام اساسی داشته باشند، چراکه این پروژه‌ها منطقه یک را محدود می‌کند.

وی یادآور شد: در میدان قدس میدان کبیری نرسیده به عمار و نبش کوچه آبشار یک برج ساز در حال ساخت برج عظیمی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت خودروهای پلاک شهرستانی در شهر تهران و منطقه یک، افزود: این افراد هیچ گونه تعهدی به کسی ندارند و بر خلاف قانون مسافرکشی می‌کنند که باید این موضوع نیز رسیدگی شود.

قناعتی با اشاره به آبریزهایی که از ارتفاعات به سمت تجریش سرازیر می‌شوند، گفت: درخواست دارم شهرداری تهران نسبت به رفع این موضوع نیز اقدام کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 735191

وب گردی

وب گردی