انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی ساری به عنوان مرکز تحقیقاتی برتر جشنواره فرهنگستان علوم پزشکی

گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی سال 1395 به عنوان مرکز تحقیقاتی برتر شناخته شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جشنواره علمی از پژوهشگران برگزیده در رشته‌های علوم پایه و علوم بالینی، پژوهشگران جوان، مراکز تحقیقاتی برتر، مقالات برتر علوم پایه، مقالات برتر علوم بالینی، منتخبان گروه های علمی فرهنگستان و دانشمند برگزیده دهه اخیر تجلیل شد.
این مراسم همه ساله با هدف تقویت روح پژوهش برای دستیابی به آخرین یافته‌ها و نوآوری‌ها در همه عرصه‌های علوم سلامت با بهره‌گیری از فعالیت‌های جمعی و جذب حمایت و تشویق دانشمندان، پژوهشگران، نخبگان و صاحب‌نظران کشور و اعطای پاداش، جایزه و نشان علمی به دانشمندان، پژوهشگران و مؤسسه‌هایی که خدمات علمی برجسته‌ای انجام داده‌اند، برگزار می‌شود.
در جشنواره امسال و در بخش مراکز تحقیقاتی از میان مراکز تحقیقاتی همه دانشگاه‌های کشور، دیپلم افتخار، جایزه و تندیس مرکز تحقیقاتی برتر به گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تعلق گرفت.
در ارزشیابی فرهنگستان علوم پزشکی که با حضور داواران داخلی و بین المللی صورت گرفت براساس رتبه مقالات ارزنده واحد ساری دیپلم افتخار مرکز تحقیقاتی برتر تقدیم این واحد دانشگاه آزاد اسلامی شد.
در بخشی از متن دیپلم افتخار اهدا شده از سوی دکتر سیدعلیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران آمده است: «بدین وسیله از تلاش‌های علمی آن مرکز تحقیقاتی برتر تقدیر به عمل آمده و دپیلم افتخار مرکز تحقیقات برتر تقدیم می شود. از درگاه ایزد منان برای پژوهشگران آن مرکز تحقیقاتی توفیقات روز افزون در گسترش مرزهای دانش و خدمت به جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.»

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 735211

وب گردی

وب گردی