دانشگاه ها نیروی کارآفرین تربیت کنند

مدیر کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه دوره مشترک کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و دانشگاه سینرژی روسیه تاکید کرد، دانشگاه ها باید به سمت تربیت نیروی کارآفرین و تبدیل شدن به دانشگاه های نسل چهارم حرکت کنند.

دکتر فرید ذاکر، مدیر کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری دوره مشترک کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و دانشگاه سینرژی روسیه به استقبال چشمگیر از این دوره اشاره کرد و گفت: استقبال بسیار خوبی از این دوره شده بود که برای واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تجربه بسیار خوبی بود.

او درباره اهمیت کارآفرینی در دانشگاه ها گفت: این دوره با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و دانشگاه سینرژی روسیه برگزار شد که همین موضوع اهمیت موضوع کارآفرینی را در دانشگاه ها می رساند. انتظار می رود واحدهای دیگر دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سمینارهای بعدی حضور فعال داشته باشند.

ذاکر با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید به سمت دانشگاه های نسل چهارم حرکت کنند، گفت: امروز دانشگاه های ما باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند و به دانشگاه های نسل چهارم تبدیل شوند. دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلاش می کند نیروی های کارآفرین تربیت کند تا بتواند در ایجاد شغل در جامعه موثر باشد.

مدیر کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: موضوع کارآفرینی و پرداختن به آن بسیار در امور دانشگاه تاثیرگذار است، تعداد زیادی از دانشجویان، استادان و روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره شرکت کردند و به گفته خودشان از مباحث مطرح شده استفاده کردند که همین موضوع تاثیر بسیار خوبی در دانشگاه خواهد داشت.

دوره مشترک کارآفرینی روز گذشته توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و دانشگاه سینرژی روسیه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. در این همایش 6 استادان برجسته بین المللی درباره کسب وکار، بازرگانی، زبان بدن و مهارت های فروش سخنرانی کردند و از برترین های حوزه کارآفرینی تقدیر شد. همچنین بیش از 700 نفر به صورت آنلاین در این دوره شرکت کردند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 735246

وب گردی

وب گردی