پیرموذن: قدس شریف به صاحبان اصلی آن باز می گردد

کمال الدین پیرموذن به مناسبت تشکیل ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن یادداشت کمال الدین پیرموذن به شرح زیر می باشد:

ملت مبارز فلسطین تاکنون فرزندان بسیاری را تقدیم آرمان خود کرده است، اما در برابر دشمن تا دندان مسلح هرگز از پای ننشسته و نخواهد نشست.

زیتون مبارکی که آتش مبارزه را در دل رزمندگان فلسطینی روشن نگاه داشته است، برگرفته از شجره طیبه ای است که ریشه آن استوار و شاخه هی آن سرکشیده تا آسمانهاست.

رژیم اشغالگر قدس، از آغاز موجودیت غیرقانونی اش تاکنون، ره آوردی به جز شرارت و ناامنی درمنطقه و تهدید صلح جهانی را دربرنداشته است و دل بستن به اینکه دشمن صهیونستی، اولیه ترین حقوق فلسطینیان را به رسمیت بشناسد بیهوده است. آنان پاسخ لبخند رضایت را با زهر خدنگ جنایت و پاسخ گل را با گلوله می دهند.

حرکت اخیر ذلت بار سازش برخی از کشورهای اسلامی و عربی با جریان نیرنگ و تجاوز اسرائیل غاصب، بی تردید نتیجه ای جز افزایش فتنه های تجاوز گری، ستم پیشگی و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و گسترش زمینه های تضعیف و تهدید ارزش های انسانی ندارد.

بدون تردید قدس شریف و سرزمین فلسطین روزی به صاحبان اصلی آن باز خواهد گشت، در آن روز عزت و سربلندی از آن کسانی خواهد بود که در این دوران سخت قدمی در این جهت برداشته باشند.

اقدامات وحشیانه ای که این روزها در سرزمین های تحت سیطره رژیم اشغالگر قدس انجام می گیرد، حقوق اولیه انسانی مردم فلسطین را هدف قرار داده، که با منطق قوانین عام بشری و حقوق بین المللی در تعارض قرار دارد.

رژیم صهیونیستی با سو استفاده از فضای بحرانی خاورمیانه، همه آثار حیات در سرزمین های اشغالی را هدف حملات ضد انسانی خود قرار داده و شهرک سازی و تخریب هزاران خانه مسکونی مردم، آواره نمودن میلیون ها انسان بیگناه از خانه و آشیانه خویش، با کشتار وحشیانه ملت مسلمان فلسطینی، دستگیری گسترده و شکنجه های قرون وسطایی در زندان های مخوف صهیونیست ها، به خاک و خون کشیدن ده ها هزار زن و کودک بیگناه فلسطینی و صدها جنایت دیگر چکیده کارنامه رژیم صهیونیستی است.

سرزمین فلسطین به ملت فلسطین تعلق داشته و دارد و رژیم اشغالگر قدس که با ظلم و غصب و قتل عام و جنایت بر این سرزمین و بیت المقدس مسلط گردیده، غاصب و ظالم و نامشروع است و بر همه ملت ها و انسان های حق طلب جهان خصوصا مسلمانان و بالاخص مردم شریف و نظام جمهوری اسلامی ایران، لازم است همواره و به هر نحو ممکن از مردم ستمدیده و قهرمان و مبارز فلسطین تا رسیدن به حقوق و حق آنان حمایت و دفاع کنند.

کمال الدین پیرموذن

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 735344

وب گردی

وب گردی