زمان آغاز لیگ جدید کشتی به تعویق افتاد

در حالی‌که قرار بود رقابت‌های لیگ برتر کشتی با شکل جدید از اواخر سال جاری آغاز شود، زمانش به تعویق افتاد تا این مسابقات در دهه ابتدایی اردیبهشت آغاز شود.

به گزارش ایسکانیوز، پس از اینکه فدراسیون کشتی به این نتیجه رسید که رقابت‌های لیگ برتر به شکل گذشته برگزار شود، طرح برگزاری 300 روزه لیگ کشتی را در سمینار روسای هیأت‌های کشتی به تصویب رساند و بر همین اساس هم قرار است روز 15 اسفندماه با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر قرعه کشی مسابقات برگزار شود و رقابت‌ها نیز در دهه نخست اردیبشهت 96 آغاز خواهد شد.

هادی حبیبی، رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی با تائید این خبر گفت: تیم‌ها تا 25 فروردین ماه فرصت خواهند داشت تا نسبت به ثبت قرارداد رسمی بر اساس آئین نامه لیگ اقدام کنند و در غیر این صورت به هیچ کشتی‌گیری اجازه حضور در مسابقات لیگ داده نخواهد شد.

وی درباره تیم‌های شرکت کننده گفت: تاکنون 16 تیم به صورت رسمی قراردادهای خود را امضاء کردند و 5 تیم هم برای حضور در این مسابقات فرصت خواستند. در رشته آزاد تیم‌های بیمه رازی، کفایتی مشهد، رعد پدافند تهران، ستارگان ساری، پاس رستم کلا، تراکتورسازی قزوین، شرکت حمل و نقل علیان کوهدشت و هیأت کشتی البرز و در رشته فرنگی هم بیمه رازی، سینا صنعت ایذه، پاس خوزستان، تراکتورسازی تبریز، تکتاز مازندران، هیأت کشتی فارس، شهدای مدافع حرم قم و هیأت کشتی البرز در این دوره حضور خواهند داشت.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 735374

وب گردی

وب گردی