نظامیان صهیونیست هشت فلسطینی را بازداشت کردند

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) هشت فلسطینی را در شهرهای مختلف کرانه غربی بازداشت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، خبرگزاری فلسطینی معا گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به منزل نایف الرجوب عضو شورای قانونگذاری فلسطین یورش برده و دو فلسطینی را در این خانه بازداشت و سه خودروی پارک شده در این منزل را توقیف کردند.
منابع محلی در این باره گفتند، اشغالگران صهیونیست بعد از یورش به منزل الرجوب اقدام به بازرسی از این منزل و مصادره اموال وی کردند و دفتر الرجوب را نیز تفتیش کردند.
اشغالگران صهیونیست همچنین به منزل دو شهروند فلسطینی در کرانه باختری که قبلا در اسارت رژیم صهیونیستی بودند نیز یورش بردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین شب گذشته در ایست بازرسی کونتینر یک شهروند فلسطینی را که در حال بازگشت از رام الله به شهر الخلیل بود بازداشت کردند.
اشغالگران صهیونیست همچنین در ساعات اولیه صبح امروز در بیت لحم نیز یک جوان فلسطینی را بازداشت کرده و به مغازه های اردوگاه عایده در شمال بیت لحم یورش بردند.
منابع محلی به معا گفتند که اشغالگران صهیونیست محمد عماد الازرق جوان 20 ساله فلسطینی را بعد از یورش به خانه اش و بازرسی و تفتیش آن، بازداشت کردند.
منابع مذکور گفتند که نظامیان رژیم صهیونیستی به مغازه ابو خلیل قنیص نیز یورش برده و بعد از بازرسی آن، محل کار این شهروند فلسطینی را تعطیل کردند.
در شهر نابلس نیز نظامیان رژیم صهیونیستی مادر یکی از عاملان عملیات هرتسلیا و سه جوان فلسطینی را در منازلشان در روستای بیتا در جنوب این شهر بازداشت کردند.
بشار خریوش دبیر کل جنبش فتح در بیتا به معا گفت: بیش از 16 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی و یک نفربر ارتش این رژیم به روستای بیتا در شهر نابلس حمله کرده و جوده ابو مازن 38 ساله مادر صادق ابو مازن عامل عملیات هرتسلیا را که دو هفته قبل به وقوع پیوست و در نتیجه آن 5 اسرائیلی مجروح شدند، بازداشت کردند.
خریوش افزود: اشغالگران صهیونیست این 3 جوان فلسطینی را بعد از یورش به منازلشان بازداشت کردند که همگی آنان 17 سال سن داشتند.
رژیم صهیونیستی با ادامه سیاست های توسعه طلبانه و نژادپرستانه تلاش می کند که با تحت فشار قرار دادن شهروندان فلسطینی زمین های بیشتری از آنان غصب و شهرک سازی ها را توسعه دهد و به همین دلیل به بهانه های واهی جوانان و نوجوانان فلسطینی را بازداشت و در زندان ها محبوس می کند.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی/تایید کننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 735375

وب گردی

وب گردی