رئیس فدراسیون گلف عضو شورای داوری فدراسیون کاراته شد!

بنا به پیشنهاد جواد سلیمی رییس کمیته داوران و تایید فدراسیون کاراته، اعضای شورای داوری فدراسیون کاراته معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در احکامی جداگانه از سوی فدراسیون کاراته، کیکاووس سعیدی(رئیس فدراسیون گلف)، سیروس یزدانی، آرام فدایی، داوود روشنایی، رضا خادمیان، علیرضا کرمانی، اکبر دهقان، فرشاد مناف‌نژاد، آزاده عقیلی، المیرا گوزل‌زاده، هلن سپاهی و فاطمه پورزمان، اعضای شورای کمیته داوری این فدراسیون معرفی شدند.

جواد سلیمی که در دوران سرپرستی سیدحسن طباطبایی از ریاست کمیته داوران فدراسیون کاراته برکنار شده بود پس از انتخاب محمدصادق فرجی به عنوان رئیس فدراسیون دوباره مسئولیت ریاست کمیته داوران را برعهده گرفت. وی روز گذشته اعضا کمیته شورای کمیته داوران فدراسیون را معرفی کرد که در این بین نام کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون هاکی نیز دیده می‌شود.

اینکه سعیدی جزو خانواده داوری کاراته ایران محسوب می‌شود بحثی در آن وجود ندارد، اما نکته مهم این است که وی چطور با تمام مشغله‌های کاری که در فدراسیون هاکی دارد می‌تواند در شورای حساس کمیته داوری فدراسیون کاراته فعالیت کند؛ به هر حال داوری در کاراته همیشه با حرف و حدیث‌های فراوانی روبرو بوده و حالا سوال ما از رئیس کمیته داوران این است که چطور کیکاوس سعیدی را با آن همه دغدغه کاری در فدراسیون گلف یه عنوان عضو شورای کمیته داوری انتخاب کرده است؟!

البته تصمیمات اخیر سلیمی یک مقدار بحث برانگیز است، چرا که نام گول زاده همسر جواد سلیمی نیز در بین اعضا شورای کمیته داوری دیده می‌شود. سوال ما این است که آیا غیر از همسر وی در بخش داوری بانوان فرد دیگری صلاحیت عضویت در شورای کمیته داوری را ندارد؟!

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 735392

وب گردی

وب گردی