گواردیولا: کابایرو تیم را نجات داد/ گل های موناکو ناشی از اشتباه ما بود

سرمربی تیم فوتبال منچستریسیتی گفت: کابایرو با مهار پنالتی اجازه نداد اختلاف به 3 گل برسد و روحیه تیم را نجات داد.

به گزارش ایسکانیوز، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از برتری 5 بر 3 تیمش مقابل تیم موناکو در بازی رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بازی جالبی شکل گرفت. ما خوب شروع کردیم اما موناکو سازماندهی خوبی داشت. البته هر چه بیش‌تر از بازی گذشت، بهتر ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: مقابل تیمی با بازیکنان درخشان، قدرتمند در ضد حمله، مستحکم در خط میانی و دارای قدرت بدنی بالا بازی کردیم. در فضاهای کوچک حمله کردیم و در پشت دفاع، فضای زیادی به حریف دادیم.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی تصریح کرد: اگر یک تیم باشد که توانایی زدن هزار میلیون گل را داشته باشد، آن تیم قطعاً موناکو است. اگر نتوانید بازی یا حداقل ضدحملات رقیب را مهار کنید، به دردسر می‌افتید. گل اول و دوم موناکو ناشی از اشتباه ما بود.

گواردیولا خاطرنشان کرد: هرگز ناامید نشدیم. در لحظاتی از بازی خوش‌شانس بودیم اما در نیمه اول بدشانسی آوردیم. از نتیجه و سبک بازی تیم راضی هستم. بازیکنانم ناامید نشدند و این نتیجه را رقم زدند. باید از آنها حسابی تشکر کنم. کابایرو با مهار پنالتی اجازه نداد اختلاف به 3 گل برسد. اگر پنالتی فالکائو گل می‌شد، ذهنیت تیم به هم می‌ریخت و کار مشکل می‌شد.

وی در پایان گفت: به موناکو می‌رویم تا بیش‌تر گل بزنیم. دوست دارم ببینم چند تیم در این فصل می‌توانند مقابل موناکو دروازه خودشان را بسته نگه دارند. بازیکنان این تیم با دویدن پشت سر مدافعان حریف موقعیت گلزنی به دست می‌آورند. فرصت‌های زیادی داشتیم و نمی‌دانم موناکو هم اندازه ما موقعیت داشت یا خیر. آنها همیشه در محوطه جریمه ما 7،6 بازیکن داشتند اما مدت زیادی حتی یک خطر جدی هم به وجود نیاوردند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 735393

وب گردی

وب گردی