هشدار مقام اطلاعاتی استونی به نظامیان انگلیسی؛ مراقب دام‌های روسیه باشید

یک مقام اطلاعاتی استونی اعلام کرد، سربازان انگلیسی که قرار است به عنوان بخشی از ماموریت ناتو برای مقابله با هرگونه درگیری احتمالی روسیه با استونی مستقر شوند، باید خود را دربرابر دام‌های روسیه با استفاده از زنان آماده کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری راشا تودی، میک ماران، رئیس آژانس اطلاعاتی استونی با اشاره به اعزام سربازان انگلیسی به استونی به عنوان بخشی از ماموریت ناتو برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی از سوی روسیه اعلام کرد: یکی از تاکتیک‌های روسیه در استونی این است که سربازان انگلیسی را "قاتل و آدم‌کش" جلوه دهد.

وی ادامه داد: سربازان انگلیسی که قرار است به استونی اعزام شوند ممکن است از سوی مسکو مورد هدف قرار گیرند.

ماران اضافه کرد: سربازان انگلیسی که از پایگاه‌های خود به شهرها اعزام می‌شوند ممکن است برای خوش گذارانی به میکده‌ها بروند و ممکن است این مساله مورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد و مسکو دام‌های سنتی خود مانند استفاده از زنان را به کار برد.

استونی و انگلیس ماه‌ها درباره تهدیدات احتمالی از سوی مسکو گفت‌وگو کرده‌اند. با این حال این مقام اطلاعاتی استونی بر این باور است که "جعبه ابزار روسیه بسیار بزرگ است."

بر همین اساس وی هشدار داد که هرگونه خوش گذرانی، شیطنت‌های دیگر و رفتن به میکده‌ها از سوی سربازان انگلیسی و دیگر سربازان ناتو می‌تواند به عنوان یک تهدید در شبکه‌های اجتماعی استفاده شود و این فرصت را به مسکو بدهد که بتواند فضا را علیه غرب مسموم کند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی/تایید کننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 735396

وب گردی

وب گردی