دانشگاه ها یکی از مهم ترین ارکان کشور برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی هستند/برگزاری همایش های کارآفرینی یکی از راه های آشنایی با رونق اقتصادی

رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قطعا یکی از مباحث خیلی مهم کشور ما بحث اقتصاد و کسب و کار است. در چند سال اخیر هم یکی از دغدغه اصلی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی بوده و پیرو آن دولت نیز سعی کرده در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارد که نقش دانشگاه ها در این بین بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

محمدرضا کشاورزی رییس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری همایش بین الللی کار آفرینی درباره برگزار این همایش به ایسکانیوز گفت: همایش به لطف خدا و کمک همه مسئولان به خوبی برگزار شد. خوشبختانه استقبال از همایش با توجه به پیش بینی هایی هم که در زمان ثبت نام داشتیم مناسب بود.

او در ادامه درباره حضور سسخنرانان مطرح بین المللی در این همایش گفت: خوشبختانه با توجه به حضور استادان بین المللی حوزه های مختلف کارآفرینی و تبلیغات، آموزش ها و صحبت های بسیار خوبی هم در این زمینه انجام شد.
او در ادامه به تفاهم نامه بین دانشگاه سینرژی و واحد الکترونیک اشاره کرد و افزود: این همایش در راستای این تفاهم نامه برگزار شد. البته با توجه به این قرارداد در آینده هم همکاری های آموزشی و پژوهشی و همچنین برگزاری این دست همایش ها را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به ماهیت واحد الکترونیکی که می تواند آموزش مجازی داشته باشد امیدوار هستیم بتوانیم در زمینه های مختلف فعالیت های خوبی داشته باشیم. در این همایش هم سعی کردیم از این مزیت استفاده کنیم و حدود 700 نفر بصورت آنلاین و مجازی از برنامه های آموزشی در همایش استفاده کردند. دلیل این حرکت ما این است چون اعتقاد داریم برگزاری این دست همایش ها برای رونق اقتصادی بسیار مفید خواهد بود.
او در ادامه به حرکت های دانشگاه آزاد اسلامی برای حرکت در مسیر دانشگاه های کارآفرین اشاره کرد و افزود: قطعا یکی از مباحث خیلی مهم کشور ما بحث اقتصاد و کسب و کار است. در چند سال اخیر هم یکی از دغدغه اصلی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی بوده و پیرو آن دولت نیز سعی کرده در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارد که نقش دانشگاه ها در این بین بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با برنامه های مشترک در آینده و استفاده از مزیت واحد الکترونیک از همه نقاط کشور بتوانند در این برنامه ها شرکت کنند.

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200/202

کد خبر: 735408

وب گردی

وب گردی