دوازدهمین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه 5 اسفند ماه ساعت 23:30 با حضور اسماعیل میهن دوست از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در جدیدترین قسمت از برنامه «سینما دو» اسماعیل میهن دوست به همراه جواد طوسی؛ از فعالان عرصه نقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه حضور خواهند داشت.
«سینما دو» با نگاهی جامعه شناسانه به سینما به نقد آثار این عرصه می پردازد. این برنامه غالبا هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران، یک کارگردان جوان به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند.
از عوامل دست اندرکار این برنامه سینمایی می توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند؛ نویسندگان برنامه، مجید میر فخرایی؛ طراح دکور، بهزاد عبدی؛ موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ مینا مقرب صمدی اشاره کرد.
برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
دریافت کننده: معصومه رضا/ تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 735503

وب گردی

وب گردی