مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی  برگزار شد

مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جام جهانی در کرمانشاه، مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی امروز طی مراسمی از اعضای این تیم تقدیر و تجلیل کردند.

در این مراسم میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد و محمد دادگان، معاون ورزشی این دانشگاه حضور داشتند و از محمد طلایی، سرمربی تیم ملی، کمیل قاسمی، حسن رحیمی، مصطفی حسین‌خانی، میثم نصیری، مسعود اسماعیل‌پور، حسن یزدانی، یونس سرمستی، یدالله محبی و علیرضا کریمی با اهدای 5 سکه طلا تقدیر شد.

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و دادکان برای آزادکاران صحبت کردند. ملی‌پوشان و طلایی هم خودشان را معرفی کردند و از دانشگاه آزاد به خاطر برگزاری این مراسم تشکر کردند.

میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد گفت: این قهرمانان نباید شهریه بپردازند و اگر هم قرار است پرداخت کنند شهریه کمی باید از آنها گرفته شود حتی اگر درای فرزند هستند، باید با تخفیف ثبت نام شوند.

کمیل قاسمی هم درخواست کرد: بیشتر کشتی‌گیران ترم آخر هستند و می‌خواهند عضو هیئت علمی شوند.

دادکان گفت: قهرمانی‌ها زودگذر است، اما شادی‌هایی که ایجاد می‌کنید، ماندگار است. باید از رسول خادم نیز یاد کنم که تحولی در کشتی به وجود آورده است. او به دلیل مشغله کاری نتوانست در این مراسم شرکت کند.

همچنین محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به دلیل مسائل سیاسی که پیش آمد، فشار بیشتری به تیم ایران وارد شد و به همین دلیل قهرمانی ما بسیار دلچسب بود.

مصطفی حسین‌خانی، ملی‌پوش کشورمان نیز درخواست کرد که دانشگاه آزاد در لیگ کشتی نیز مانند سایر رشته‌ها تیم‌داری کند.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشار دهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 735516

وب گردی

وب گردی