تغییر نام مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)

آیین رسمی نام گذاری ساختمان شماره 3 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونین دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر عزیز جوان پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در این آیین، ضمن عرض تسلیت دوباره ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ،او را بزرگترین حامی دانشگاه آزاد اسلامی خواند و مزین شدن این مجتمع به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی را مایه فخر و مباهات برای این واحد دانست.

جوان پور گفت: این عالم بزرگوار در پیشرفت و توسعه علم و عرصه سازندگی همواره پیشتاز و دلسوز نظام بوده وبعد از رحلت این عالم مجاهد، هر تجلیل و اقدامی از جمله نام گذاری اماکن عمومی به نام وی، تجلیل از دولت و نظام جمهوری اسلامی است.

رییس واحد ارومیه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی و حاصل تلاش و مجاهدت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، گفت: صرف نام گذاری چند ساختمان و خیابان به نام یار امام و رهبری کافی نیست ، پیشنهاد می شود در همه عرصه های علمی و دانشگاهی در قدردانی از مجاهدت های این عالم ربانی ساختمان های اصلی به نام ایشان نام گذاری شود.

جوان پور افزود: معرفی دکتر علی اکبر ولایتی به عنوان رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، نمود یک تصمیم راهبردی است و مقام معظم رهبری همواره با بیانات و رهنمود های روشن بخش خود موجب پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان هستند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/ انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 735551

وب گردی

وب گردی