برگزاری دومین جلسه کارگاه فرهنگی ارتقا فرهنگ کار در دانشگاه

دومین جلسه کارگاه فرهنگی با عنوان " ارتقا فرهنگ کار در دانشگاه" به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این کارگاه با مجوز معاونت دانشجویی فرهنگی سازمان مرکزی و با همکاری واحد الکترونیکی و به صورت حضوری برای کارکنان و استادان این واحد برگزار و بصورت غیر حضوری و آنلاین و همزمان در کل کشور پخش شد و با استقبال حضوری و غیر حضوری کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای سراسر کشور همراه بود.

استادان این کارگاه آموزشی فرهنگی آقای دکتر عامری شهرابی و آقای دکتر ولیخانی بودند. در ابتدای کارگاه دکتر عامری به ارائه مباحث نظری پیرامون فرهنگ کار پرداخت و موضوع دانشگاه هوشمند را در عرصه جهانی با فرهنگ کار مضاعف توصیف نمودند و در ادامه نیز به شاخص های دانشگاه هوشمند از نگاه اندیشمندان اشاره کردند. آنگاه دکتر ولیخانی معاون دانشجویی فرهنگی واحد تهران شرق و دیگر مدرس کارگاه به بحث انگیزه در محیط کار و کیفیت زندگی کاری پرسنل دانشگاه اشاره و وجود تفکر سیستمی را در بین کارکنان لازم و ضروری دانست. در پایان نیز وابستگی شغلی ، تعهد سازمانی و وجدان کاری بعنوان اصلی ترین محورهای تعالی فرهنگ کار مطرح شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 735556

وب گردی

وب گردی