دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به زیر ساخت های خودمی تواند در حوزه گردشگری به خوبی عمل کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: بدون شک در سراسر ایران جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که برای توریست ها و گردشگران از جذابیت خاصی برخوردار است دراین راستا دانشگاه آزاد اسلامی جمی تواند در زمینه شناساندن اماکن توریستی و تفریحی و زیارتی کشور عزیزمان نقش مفیدی را ایفا کند.

دکتر علیرضا امیر تیموری در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه گردشگری و افزایش توریست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه زیر ساخت های خوبی را فراهم کرده است و با توجه به فضای رفاهی خوبی که در اختیار واحد ها وجود دارد، می تواند از این ظرفیت ها در راستای مجموعه های توریستی و تفریحی و گردشگری استفاده کند.

وی ادامه داد:با توجه به رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که طی 3 سال اخیر شاهد فعالیت های درخشان آن بوده ایم، مشاهده شده است مباحث فرهنگی و اجتماعی خوبی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه می توان از تمامی زیر ساخت ها استفاده کرد و فضاهایی در حوزه توریستی و گردشگری ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت:همان طور که می دانید در سراسر ایران جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که برای توریست ها و گردشگران از جذابیت خاصی برخوردار است دراین راستا دانشگاه آزاد اسلامی نیز می تواند در زمینه شناساندن اماکن توریستی و تفریحی و زیارتی کشور عزیزمان نقش مفیدی ایفا کند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند علاوه بر حوزه گردشگری، در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ ایرانی و شناساندن آن به سایر جهانیان اقدامات خوبی انجام دهد و یکی از راه هایش این است که از مفاخر ، اماکن تاریخی و تمامی نکاتی که برای گردشگران و توریست ها ایجاد جذابیت می کند، استفاده کرده و در افزایش توریسم و رونق حوزه گردشگری فعالیت کند.

دکتر امیر تیموری تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به زیر ساخت هایی که در واحد های خود ایجاد کرده است در این زمینه می تواند به خوبی عمل کند برای مثال در استان گیلان تمامی تلاش خود را می کنیم تا در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهیم.

خبرنگار: نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 735562

وب گردی

وب گردی