طلایی: یزدانی حال روحی خوبی نداشت/  اخلاقمان را با قهرمانی به حریفان نشان دادیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران گفت: در جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه نشان دادیم که به دنبال مسائل انسانی و اخلاقی هستیم و نفس ورزش نیز توجه به اخلاق و موضوعات انسانی است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد طلایی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از ملی پوشان کشتی آزاد در جام جهانی در محل دانشگاه آزاد اسلامی در تهران افزود: جام جهانی شرایط خاص خودش را داشت و به کشتی گیران آمریکایی در این مسابقات نشان دادیم که اخلاق برای ما معنی و مفهوم دارد و توانستیم هم در اخلاق و هم در مبارزه، قهرمان شویم.


طلایی در خصوص شکست حسن یزدانی برابر دیوید تایلور آمریکایی در فینال جام جهانی در وزن 86 کیلوگرم گفت: او بعد از المپیک ریو به یک وزن بالاتر آمد، او پیش از المپیک ریو و در جام الکساندر مدوید در بلاروس نیز ضربه فنی شد و بعد از آن خودش را پیدا کرد. باید توجه داشت که شکست پایه پیروزی است.


وی در خصوص اینکه چرا یزدانی در مراسم اهداپ کاپ قهرمانی حضور نیافت نیز گفت: یزدانی بعد از آن شکست، شرایط روحی و روانی خاصی داشت چرا که مردم کرمانشاه او را به شدت تشویق کرده بودند و او نیز به همین دلیل بعد از باخت خجالت می کشید که در مراسم حضور یابد و قصد بی احترامی به کسی را نداشت.
601

کد خبر: 735603

وب گردی

وب گردی