سامانه شعف و تور مجازی پارک های علم و فناوری رونمایی شد

شبکه پارک های علم و فناوری«شعف» و تور مجازی این سامانه در پانزدهمین همایش ملی روسای پارک ها و مراکز رشد سراسر کشور در جزیره قشم رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، شبکه سازی و افزایش تعامل و هم افزایی بین پارک های علم و فناوری کشور، آشنایی با توانمندی این مجموعه و همچنین شرکت های دانش بنیان فعال، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

شرکت های دانش بنیان با استفاده از این شبکه می توانند در کنار معرفی خود به سایر مراکز پژوهشی و دانشگاهها، محصولات فناورانه خود را به نمایش بگذارند و در فروشگاه شعف به فروش برسانند.

در کنار شبکه های اجتماعی فعال در این سامانه، فروشگاه آنلاین شعف با هدف تجاری سازی محصولات دانش بنیان در سطح ملی و بین المللی به دو زبان فارسی و انگلیسی راه اندازی شده است.

تور مجازی پارک های علم و فناوری نیز یکی از مهمترین بخش های این سامانه است که با شکستن مرز بین واقعیت و دنیای مجازی به افراد فناور کمک می کند به راحتی عملکرد شرکت های دانش بنیان در هر نقطه از کشور را دنبال کرده و با شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کنند.

در کنار این سامانه یک نرم افزار نیز برای تلفن های هوشمند تهیه شده تا فناوران به اخبار، عملکرد و قوانین و مقررات حوزه علم و فناوری دسترسی آسان تری داشته باشند.

در اجلاس دو روزه روسای پارک ها و مراکز رشد سراسر کشور که در پارک زیست فناوری خلیج فارس در حال برگزاری است، روسای ۳۹ پارک علم وفناوری کشور و مسئولان مراکز رشد با حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، مسائل حوزه مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان کشور را بررسی می کنند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار دهنده پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 735606

وب گردی

وب گردی