اردوی استعدادیابی و پشتوانه‌سازی والیبال نشسته جوانان برگزار می‌شود

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته از برگزاری یک مرحله اردوی استعدادیابی و پشتوانه‌سازی تیم ملی والیبال نشسته در رده سنی جوانان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، هادی رضایی با اعلام این خبر افزود: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته جوانان از 21 اسفند ماه در تهران برگزار و همزمان با این اردو، یک مرحله برنامه استعدادیابی و تست علاقه‌مندان به والیبال نشسته، طی روزهای 22 و 23 اسفند ماه در محل فدراسیون انجام می‌شود.

وی در خصوص این برنامه گفت: به منظور کشف استعدادهای جدید و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی والیبال نشسته این برنامه استعدادیابی انجام می‌شود و کلیه متولدین سال 1370 به بالا که قد آنها از 175 سانتی‌متر نیز بیشتر است، به استثنای بازیکنانی که از ناحیه دو پا قطع عضو هستند، می‌توانند با مراجعه به هیات‌های استانی خود نسبت به حضور در این برنامه استعدادیابی اقدام کنند.

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته تصریح کرد: در این برنامه صرفا متقاضیان از نظر ساختار فیزیکی مورد بررسی قرار می‌گیرند و کلاس‌بندی می‌شوند و چنانچه شرایط آنها برای فعالیت در این رشته مساعد باشد، برای حضور در تیم ملی جوانان از آنها دعوت می‌شود. با توجه به برگزاری همزمان اولین اردوی تیم ملی جوانان در آن تاریخ، کادر فنی تیم ملی نیز در برنامه استعدادیابی حضور دارند و ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

رضایی در پایان اعلام کرد: این برنامه در گام اول برای مردان انجام می‌شود و در سال جدید مشابه آن برای بانوان جوان نیز برگزار می‌شود تا در بخش والیبال نشسته بانوان نیز نیروهای جدیدی را پیدا کنیم.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604/601

کد خبر: 735625

وب گردی

وب گردی