دانشگاه آزاد اسلامی موجب شادی و امید را در بین نسل جوان شده است

در ادامه بازرسی های هیأت بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از واحدهای دانشگاهی ، ظهر امروز رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان ایلام و کارشناسان همراه از واحد ایوان بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در جلسه ای که برای جمع بندی این بازرسی در دفتر رئیس دانشگاه و با حضور کارکنان دانشگاه برگزارشد، رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان ایلام در ابتدا با عرض تسلیت مجدد درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره ای مخلص،فداکار،ولایی ، معتقد به نظام و کسی بود که تمام وجودش را برای نظام و تقویت خط ولایت گذاشت و منشأ خدمات زیادی در دانشگاه بود.

عادل نوروزی همچنین با تبریک انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر ولایتی از چهره های شناخته شده و زحمت کش نظام است که قریب به 6 سال سابقه عضویت در هیأت موسس دانشگاه را دارد و تجربیات زیادی را کسب کرده است.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان ایلام با اشاره به زحمات مرحوم هاشمی ، دکتر جاسبی و دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی و آمار خیره کننده بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر فارغ التحصیل ، 2 میلیون دانشجو و اشتغال زایی بیش از 60 هزار کارمند و 30 هزار نفر عضو هیأت علمی گفت: اینها بارهایی بوده که از دوش وزارت علوم برداشته شده و دولت باید قدرشناس این همه تلاش و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

نوروزی ادامه داد: هم اکنون ما در هر رشته ای سه عضو هیأت علمی با مرتبه علمی استادیار و دانشیار داریم و این در حالی است که بعضی دانشگاه های دیگر حتی عضو هیأت علمی هم ندارند.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان ایلام افزود: در استان ایلام 37 دانشگاه و موسسه آموزش عالی وجو دارد در حالی که جمعیت استان ایلام کمتر از 700 هزار نفر است و نیاز است که در این فضای رقابتی خودمان تلاش کنیم تا دانشگاه را حفظ کنیم و با تبلیعات دانشجوی بیشتری جذب کنیم.

عادل نوروزی تکریم ارباب رجوع و خوش اخلاقی را به عنوان فاکتورهای مهم درافزایش تعداد دانشجو دانست و گفت: دانشگاه هایی که با ارباب رجوع برخورد خوبی دارند در جذب دانشجو موفق ترند. وی تأکید کرد دانشگاه آزاد اسلامی امید را در نسل جوان زنده کرده است و موجب نشاط و شادی در بین جوانان شده است.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان ایلام یکی از راه های درآمدزایی در دانشگاه را ایجاد دوره های کوتاه مدت خواند و گفت : در واحد ایلام توانستهایم 2 میلیارد ریال درآمد غیرشهریه ای به دست آوریم.

نوروزی همچنین طرح احداث گلخانه در واحد ایوان را با دارا بودن زمین مناسب و چاه آب برای افزایش درآمد مناسب دانست و خواستار اجرا این طرح با همکاری واحد ایلام شد.

در ادامه این جلسه دکتر آرش نادمی با خوش آمد گویی به هیأت بازرسی ایلام از تلاشهای استان در زمینه وصول مطالبات بنیاد شهید و رسیدگی به واحد های زیان ده قدردانی کرد و گزارشی از وضعیت واحد ایوان در زمینه های آموزشی، اداری، فرهنگی ، پژوهشی و ورزشی ارائه کرد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 735652

وب گردی

وب گردی