عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب درجشنواره برترین های فناوری نانو برگزیده شد

طرح نوآورانه دکتر لاله ملک نیا عضو هیأت علمی گروه مهندسی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در یازدهمین جشنواره برترین های فناوری نانو کشور برگزیده شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، لاله ملک نیا مدیر مرکز نانو واحد تهران جنوب در یازدهمین جشنواره برترین های فناوری نانو با اجرای طرح "تولید الیاف، نخ و پارچه های نیمه رسانا و رسانا" حضور داشت.

عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی بیش از 10 سال است که در حوزه پژوهشی فعالیت دارد و بارها در نمایشگاه ها و جشنواره های اختراعات بین المللی و داخلی شرکت نموده است .

او در این جشنواره ها موفق به دریافت مدال طلا و جوایز ویژه نمایشگاهی شده است که می توان به 3 جایزه ویژه سازمان مالکیت فکری و معنوی ملل متحد و همچنین جایزه ویژه دفتر فدراسیون اتحادیه اروپا اشاره کرد؛ آخرین و جدیدترین مدال طلا و 3 جایزه ویژه دیگر که در چهل و سومین نمایشگاه اختراعات 2015(ژنو) برای طرح باتری های مختلف پارچه ای دریافت شد به پاس قدردانی از خدمات ارزنده جناب آقای میرزاده ریاست عالی دانشگاه اهدا کرد.

ملک نیا با بیان اینکه چرخه صنعت و رونق اقتصادی یک کشور مبتنی بر انجام پژوهش های کاربردی است گفت: استراتژی ریاست دانشگاه در تاسیس شرکت های دانش بنیان و توسعه فعالیت های پژوهشی و ارتقای کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی و همچنین حمایت از پژوهشگران قابل تقدیر و تجلیل است.

مراسم معرفی برگزیدگان یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو اسفند‌ماه ۱۳۹۵ با حضور دکتر اکرمی‌فرد، رییس مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست‌جمهوری؛ دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو؛ دکتر رضایت، مدیر کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو و جمعی از استادان و پژوهشگران فعال در حوزه فناوری نانو در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

در این مراسم «محققان»، «موسسات پژوهشی»، «مجلات ISI» و «طرح‌های نوآورانه» برتر در سال ۱۳۹۴ معرفی شدند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 735665

وب گردی

وب گردی