آغاز نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت «اقتصاد فرهنگ»  در دانشگاه آزاد اسلامى

نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت «اقتصاد فرهنگ» با همکاری واحد تهران غرب در سرسرای شهید مطهری سازمان مرکزی آغاز شد. این رویداد در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه پیشرو در خصوص کارآفرینی در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی و هنری رقم خواهد خورد.

به گزارش ایسکانیوز، در رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل ، ایجاد فضای همفکری و همکاری میان دانشجویان ، کارآفرینان ، اشتغال‌زایی ، کمک به مراکز رشد و به وجود آوردن اتاق فکر و ایده و آموزش مراحل اجرا تا مرحله داوری و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان دانشجویی در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گرفته است.
آموزش ، تجربه ، همکاری ، ایده‌پردازی ، تشکیل تیم و شرکت، آموزش بازاریابی، بازارسنجی، بازارسازی و شناخت نیاز مشتری از محورهای اصلی ابن برنامه است.
نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت «اقتصاد فرهنگ» با همکاری واحد تهران غرب آغاز می ‌شود. این رویداد در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه پیشرو در خصوص کارآفرینی در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی و هنری رقم خواهد خورد.
نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل ، شامگاه جمعه ششم اسفند پایان می یابد.

٢٠٠

خبرنگار و منتشرکننده: محمدجواد آخوندى

کد خبر: 735690

وب گردی

وب گردی