نکاتی که درباره انتخاب مکان عروسی باید بدانید

معمولا انتخاب یک تالار عروسی مناسب که خدمات درخور توجهی داشته باشد و با بودجه و سلیقه ی زوج جوان مطابقت داشته باشد امری دشوار به نظر می رسد. یادآوری چند نکته برای انتخاب تالار عروسی می تواند در لا بهه لای شلوغی های برگزاری مراسم راه گشا باشد.

به گزارش ایسکانیوز، معمولا انتخاب یک تالار عروسی مناسب که خدمات درخور توجهی داشته باشد و با بودجه و سلیقه ی زوج جوان مطابقت داشته باشد امری دشوار به نظر می رسد. یادآوری چند نکته برای انتخاب تالار عروسی می تواند در لا به لای شلوغی های برگزاری مراسم راه گشا باشد.

برنامه ریزی

سعی کنید تمام کارها را در ماه پایانی انجام داده تا از استرس و دغدغه شما در روز عروسی کاسته شود و هر هفته برنامه ریزی خود را بروز و یا مرور نمایید.

معمولا برای برگزاری عروسی، عروس و داماد هر کدام خواسته و نظرات متفاوتی در نحوه برگزاری مراسم یا برخی از جزییات عروسی دارند. همیشه سعی کنید با هم مشورت کنید و تمامی دلایلتان را برای هم بازگو کنید. اینگونه بیشتر حرف طرف مقابلتان را درک خواهید کرد و در آخر باید بتوانید در برابر تغیرات انعطاف پذیر باشید.

تهیه ی لیست مهمانان

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی، ابتدا باید لیست نهایی تعداد مهمانان هر دو خانواده را تهیه کنید. این لیست معمولا تا لحظه ی نهایی کم و زیاد می شود. سعی کنید همیشه تعدادی مهمان ذخیره در لیست خود داشته باشید.

غذا را ابتدا خودتان امتحان کنید

مطمئنا یکی از ملاک‌های انتخاب مکان برگزاری، کیفیت و قیمت سرویس‌هایی است که به مهمانان ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید این قیمت‌ها شامل ورودی سالن به تعداد مهمانان، پذیرایی بدو ورود، پذیرایی در طول زمان مراسم و شام می‌شود. قبل از این‌که برای شام عروسی سفارش غذا بدهید منو غذایی موسسه برگزار‌کننده را به دقت مطالعه کرده و در صورت لزوم تست کنید.

وسعت سالن

وسعت سالن مراسم نیز یک امر قابل توجه است که ارتباط مستقیمی با تعداد مهمان ها دارد.اگر تعداد مهمان های شما کم است، سالن بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. چرا که مهمان ها پراکنده می شوند و این موضوع مراسم شما را خلوت و سرد جلوه می دهد. در عوض اگر تعداد مهمان های احتمالی زیاد است، سالن کوچک بسیار مشکل ساز خواهد بود.پس باید ابتدا لیستی از تمام مهمان های احتمالی خود تهیه کنید.

انتخاب یک گروه موسیقی ویژه و خاص

انتخاب یه موزیک عالی برای مراسم جشن عروسی تان می تواند کل جشن را تحت الشعاع قرار بدهد. این درست است که، داشتنِ یک دی جی خوب برای مراسم عروسی می تواند آن جشن را پرشور و یا بالعکس، دی جی نا بَلد آنرا بی فروغ کند، و این به شما بستگی دارد که برنامه ی آهنگ و موسیقی و دی جی شما چطوری پیش برود. بهترین دی جی برای موزیک عروسی مجلس عروسی با بزن و بکوبش مزه داره، یک موسیقی خوب، یک جشن عالی، یک خاطره ی فوق العاده از مراسم عروسی درذ ذهن همه ماندگار میشود. ساساً همه زیبایی جشن و ریخت و پاشها برای این است که چند ساعتی فرصتی فراهم شود که مهمانها جشن و پایکوبی داشته و شاد باشند. از طرفی برای عروس و داماد هم فرصت خوبی فراهم می شود که به عنوان ستاره های مجلس بدرخشند، صحنه های زیبایی برای یادگار در فیلم عروسیشان ثبت کنند. اما هیچ کدام از اینها بدون موسیقی خوب فراهم نمی شود. اگر آهنگی شما را سر ذوق نیاورد و وادارتان نکند از جایتان بلند شوید، دیگر جشن عروسی شور و حالی نخواهد داشت. از زمانهای قدیم که ساز و دهل و ضرب و تمپو، گرمی بخش مراسم بود تا حالا که انواع و اقسام ابزار و آلات موسیقیایی در دسترس هستند، موسیقی جز جدایی ناپذیر مجالس عروسی بوده است حتی شنیدن صدای بزن و بکوب، ناخودآگاه لبخند بر لب می نشاند که حتما جایی مجلس شادی برپاست.

200

دریافت کننده و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

منبع : به گزارش سایت تالار (www.Talar.org)

کد خبر: 735752

وب گردی

وب گردی