راموس: تاوان دو اشتباهی را دادیم که در اول بازی مقابل والنسیا مرتکب شدیم

کاپیتان سفیدپوشان مادریدی می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش در دیدار شب گذشته با سفیدپوشان مستایا کم‌کاری نکرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال رئال‌مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه مستایا با نتیجه 2 بر یک مغلوب والنسیا شد و دومین شکست فصل خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد. این برای اولین بار بود که رئالی‌ها در 14 سال اخیر در 10 دقیقه ابتدایی دو گل می‌خوردند. این در حالی است که در نیمه دوم شاگردان زیدان با جود داشتن 72 درصد مالکیت توپ تنها یک شوت در چارچوب دروازه والنسیا داشتند.

سرخیو راموس پس از این بازی گفت: بازی پرفشار و سختی بود. ما می‌خواستیم حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم و فرصت خوبی بود تا حاشیه امنیت‌مان در صدر جدول را افزایش دهیم. ما در واقع تاوان دو اشتباهی را دادیم که در اول بازی مرتکب شدیم. ما برای ارائه بازی خود به مستایا آمدیم، اما بازی هجومی ما گاهی خیلی ریسکی است و در ابتدای این دیدار دو توپ را از دست دادیم و همان دو توپ تبدیل به گل شد.

کاپیتان سفیدپوشان مادریدی تأکید کرد: به اعتقاد من ما در هیچیک از لحظه‌های این بازی کم نگذاشتیم و نمی‌توان گفت که رفتار درستی نداشتیم. به هر حال باید این بازی را به دست فراموشی بسپاریم و از اشتباهات‌مان درس بگیریم. فصل لالیگا خیلی طولانی است و تا پایان فصل اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد.

راموس در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار داشت: ما سال گذشته (2016) آمار خیلی خوبی از خود به ثبت رساندیم، اما نمی‌توانیم در گذشته زندگی کنیم. باید از اشتباهات خود درس بگیریم. با این حال باید آرامش خود را حفظ کنیم، چون هنوز سرنوشت‌مان دست خودمان است. با یک بازی کمتر در جایگاه برتر لیگ هستیم و می‌دانیم که چطور از مزیت خود استفاده کنیم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 735766

وب گردی

وب گردی