تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان، افتخار ملی است

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان، افتخار ملی است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بهزاد سلطانی طی سخنانی در پانزدهمین نشست مشترک روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد در پارک زیست فناوری خلیج فارس در قشم با بیان این مطلب اظهار داشت: مهم‌ترین نقش صندوق نوآوری و شکوفایی در اقتصاد دانش بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار، تجاری سازی نوآوری و کاربردی کردن دانش از طریق کمک های مالی و پشتیبانی است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه تا کنون بیش از ششصد میلیارد تومان تسهیلات مصوب برای وام، خرید دفاتر کاری و توانمندی های شرکت های دانش بنیان پرداخت کرده ایم، گفت: در این صندوق تا مبلغ یک هزار و چهار صد و هفتادو هفت میلیارد تومان مصوبه پرداخت داریم که متناسب با جذب شرکت های دانش بنیان از محل مبلغ مصوب پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تا پایان سال جاری تعداد صندوق های پژوهش و فناوری از چهارده به بیست و پنج شرکت خواهد رسید و به این ترتیب صندوق نوآوری از طریق صندوق های مزبور، خدمت رسانی خود را در استان ها گسترش می دهد.

دکتر سلطانی با تاکید بر اینکه تا دو سال آینده شرکت های دانش بنیان در عرصه های مختلف دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی عهده دار خدمت به شرکت های دانش بنیان غیر دولتی است و بیش از سه هزار طرح ارائه شده از سوی شرکت های دانش بنیان را مصوب کرده است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 735781

وب گردی

وب گردی