بازرسی و نظارت بر بازار شب عید آغاز شد

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر نظارت و بازرسی دقیق بازار ایام پایانی سال در سطح شهرستان ری افزود: این بازرسی و نظارت از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، هدایت الله جمالی‌پور دراین باره افزود: تیم نظارت و بازرسی شهرستان از ابتدای اسفندماه 95 در سطح بازار حضور یافته و با جدیت و حساسیت بالایی بر بازار عرضه اجناس از لحاظ قیمت، کیفیت و کمیت نظارت دارند.
وی با اشاره بر لزوم نظارت دقیق بر بازار ایام پایانی سال و ایجاد سهولت برای شهروندان در تاین مایحتاج این ایام افزود: در بازرسی‌ها با متخلفان به شدت و بدون ملاحظه برخورد خواهد شد. در بازرسی‌ها صرفا برخورد با متخلفان ملاک عمل نیست بلکه فروشندگانی که رعایت انصاف و اخلاق در فروش اجناس را داشته باشند مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: تشویق و تقدیر از فروشندگان اجناس به منظور هدایت جامعه به سوی عمل خیر انجام می شود. به منظور فراهم کردن فضایی مفرح، آرام و نشاط‌آور در ایام نوروز با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، تمام تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

وی ایجاد فضایی نشاط‌آور در ایام نوروز را بسیار مهم و اساسی برشمرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، رضایتمندی مردم در ایام عید کمک شایانی به مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات خواهد کرد.
بهره‌گیری از تصفیه خانه شهرک صنعتی شمس‌آباد در آینده نزدیک
معاون استاندار تهران از ورود تصفیه خانه شهرک صنعتی شمس‌آباد به مدار خبر داد و افزود: یک مسئله مهم در مورد این شهرک صنعتی، تصفیه خانه آن است که هم در طرح توسعه آن دیده شده و هم تجهیزات آن آماده است و با ورود این تصفیه خانه به مدار، مشکل فضای سبز این شهرک برطرف خواهد شد که امیدواریم در آینده نزدیک امکان بهره‌گیری از این تصفیه خانه فراهم شود.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

700/701

کد خبر: 735836

وب گردی

وب گردی