سومین جایزه بین‌المللی فیلم «یادم تو رو فراموش»

فیلم سینمایی «یادم تورا فراموش» آخرین ساخته علی عطشانی در پنجمین حضور بین المللی خود، جایزه بهترین فیلم جشنواره Lake view international film festival کشور هند را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این فیلم، فیلم سینمایی «یادم تورا فراموش» آخرین ساخته علی عطشانی در پنجمین حضور بین المللی خود، جایزه بهترین فیلم جشنواره Lake view international film festival کشور هند را به خود اختصاص داد.

جشنواره Lake view international film festival در شهر لودیانای ایالت پنجاب کشور هند در دو مرحله برگزار میشود که فیلم (wishbone) از ایران در مرحله پایانی بعنوان بهترین فیلم دراما برنده جایزه بهترین فیلم این فستیوال شد.

این سومین موفقیت این فیلم در یک جشنواره بین المللی است که در کمتر از یک ماه به دست آمده است، پیش از این علی عطشانی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از انجمن فیلمسازان مستقل لندن و جایزه بهترین فیلم از جشنواره Canada Word International film festival در شهر مونترال برای این فیلم شده بود همچنین در بخش اصلی جشنواره ( wind international film festival) کشور ایالات متحده آمریکا نیز جزو ٥ کاندید اصلی دریافت جایزه بهترین فیلم است.

فیلم «یادم تو رو فراموش » هفتمین ساخته سینمایی عطشانی است. عوامل فیلم فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» نیز فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی و نویسندگی پیمان عباسی محصول سال 1394 است و بازیگران آن حسین یاری، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی آزاده مهدیزاده، خشایار راد، بیتا عطشانی و مازیار فلاحی هستند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده:نقاشی

502500

کد خبر: 735871

وب گردی

وب گردی