مخالف عضو فراکسیون امید با طرح تأمین امنیت جلسات/ قوانین مکفی در خصوص تامین امنیت سخنرانی ها موجود است

نماینده مردم تهران معتقد است نیازی به تهیه طرح تأمین امنیت جلسات با وجود قوانین فعلی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا هاشم زایی، در خصوص طرح تأمین امنیت جلسات اظهار داشت: یک سوال برای من در این زمینه مطرح است که آیا تاکنون حمله به سخنرانان مجالس مگر مجاز بوده که برای ممنوعیت آن طرحی را تهیه کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برخی مواقع عده ای از نیروهای خودسر وجود داشتند که به سینما و کنسرت‌ها حمله می‌کردند.

عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه در این زمینه قانون وجود دارد و طرح این مسئله تکراری است، ادامه داد: بیخود نباید یک کار عبث و تکراری انجام دهیم.

هاشم زایی با بیان اینکه بیان کردن این طرح ضررهایی را به دنبال دارد، متذکر شد: بر اساس این طرح می‌توان نتیجه گرفت حملاتی که تاکنون به اینگونه مجالس و مراکز انجام شده خلاف قانون نبوده که انتظار داشته باشیم نیروهای امنیتی برخورد کنند.

وی با بیان اینکه معتقدم اینگونه طرح‌ها قابل پیگیری و به صلاح مملکت نیست، افزود: لازم است که نظام، قوه قضاییه و نیروهای امنیتی به این تصمیم جمعی برسند که با اینگونه برخوردهای افراد خودسر که حیثیت و آبروی نظام را می‌برند برخورد شود و قابل ذکر است که همیشه اینگونه رفتارها ممنوع بوده و به قانون نیاز ندارد.

منبع:خانه ملت

دریافت کننده:علی درخشان/انتشار دهنده:حسین نقاشی

کد خبر: 735905

وب گردی

وب گردی