بالا رفتن عمر باتری آیفون ۸ باعث ترغیب بیشتر افراد به خرید این محصول می شود

بر اساس اعلام یکی از تحلیل‌گران، بیشتر شدن عمر باتری گوشی‌هوشمند آیفون 8 باعث می‌شود تا افراد تمایل بیشتری برای خرید این دستگاه داشته باشند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به گفته‌ی مورگان استنلی تحلیل‌گر شرکت Katy Huberty آیفون ۸ اپل با یک نمایشگر اولد با طراحی بدون حاشیه معرفی خواهد شد و علاوه بر این از باتری با ظرفیت بالاتری بهره می‌برد و همین مشخصه‌ها باعث می‌شود تا مشتریان مدل‌های قدیمی‌تر آیفون بیشتر به خرید مدل جدید ترغیب شوند.

Huberty همچنین انتظار دارد که آیفون رده‌بالایاپل با طراحی متفاوتی نسبت به قبل معرفی شود و از ویژگی‌هایی چون شارژ بی‌سیم، سنسورهای سه‌بعدی و قابلیت‌های نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی بهره ببرد. البته تمامی این امکانات قبلا در شایعات مختلف نیز اعلام شده‌اند. در ادامه بخشی از یادداشت تحقیقاتی مورگان استنلی را با هم می‌خوانیم:

علاوه بر به‌روزرسانی‌هایی که به آیفون‌ جدید اضافه خواهند شد انتظار می‌رود اپل یک آیفون گران‌قیمت‌تر با نمایشگر امولد معرفی کند. این صفحه‌نمایش از نوع خمیده خواهد بود و عمر باتری آن نیز بیشتر است. از دیگر ویژگی‌های آیفون امولد اپل می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، سنسورهای سه‌بعدی و قابلیت‌های نرم‌افزاری که بر اساس هوش مصنوعی کار می‌کنند اشاره کرد. وجود این ویژگی‌ها در گران‌قیمت‌ترین مدل آیفون بعدی اپل باعث می‌شود تا علاقمندان به دستگاه‌های بالا رده در تمامی مناطق دنیا نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. تحقیق انجام شده توسط ما نشان می‌دهد که کاربران چینی توجه بیشتری به تکنولوژی‌های جدید و تغییرات در طراحی دارند.

در یادداشت تحقیقاتی استنلی گفته شده بیشترین تقاضا برای آیفون ۸ در چین از سمت کاربرانی خواهد بود که از مدل‌های دو سال قبل و پیش از آن استفاده می‌کنند و دلیل این امر نیز تغییرات چشمگیر اعمال شده در گوشی یاد شده است. این چرخه‌ی قدرتمند باعث می‌شود تا فروش آیفون اولد اپل در کنار مدل‌های به‌روزرسانی شده‌ی ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی افزایش یابد. بنا به گفته‌ی این تحلیل‌گر، آیفون‌های جدید حداقل ۱۵۴ دلار نسبت به نسل کنونی خود گران‌تر خواهند بود.

آیفون ۸

مینگ‌چی کو تحلیل‌گر KGI Securities اعلام کرده که برد آیفون ۸ از یک طراحی منطقی بهره می‌برد که همین امر باعث خواهد شد تا فضای مورد نیاز برای قرار گیری یک باتری با ظرفیت ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعت ایجاد شود. علاوه بر این انتظار می‌رود شکل کلی آیفون ۸ شبیه به مدل ۴.۷ اینچی باشد. کو در ادامه گفته که عمر باتری این محصول در حد آیفون ۵.۵ اینچی پلاس خواهد بود. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۱۹۶۰ میلی‌آمپرساعت و ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برند.

منبع: زومیت

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد اخوندی

204/200

کد خبر: 735940

وب گردی

وب گردی