فضای تجارت الکترونیک بسیار گسترده است

در یکی دو سال اخیر تجارت الکترونیک در ایران رشد قابل توجهی داشته و بازار فروشگاه‌های آنلاین داغ شده است.

به گزارش ایسکانیوز، حسنعلی باغبانیان مدیر فروشگاه اینترنتی 5040 تصریح کرد:رضایت مردم مهمترین عامل پیشرفت فروشگاهش بوده و مادامی که این رضایت با فروش کالاهای قیمت مناسب و با کیفیت حفظ شود مشتریانش به سراغ هیچ فروشگاه دیگری نخواهند رفت. پس خودش و مجموعه اش همه تلاششان را به کار خواهند بست تا مشتری از خرید اینترنتی خود رضایت کامل را داشته باشد.
مدیر این سامانه خرید اینترنتی گفت: توسعه شبکه های فروش مجازی در کشور به شرط رعایت همه قوانین می تواند در توسعه اقتصادی و افزایش 0.3 درصدی تولید ناخالص داخلی تاثیرگذار باشد.
وی با اعلام اینکه از سال آینده برای ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در شبکه فروش خرید اینترنتی خود برنامه ریزی کرده ایم گفت :فروشگاه های اینترنتی به ارایه کالا یا خدمات به صورت برخط مشغولند.
وی ادامه داد: برخی براین باورند که شلوغی فروشگاه ها بویژه در فصل تعطیلات، احتمال اتمام کالاهای انبار شده، وجود فروشندگان بی تجربه، نیاز به صرف وقت زیاد و جابجایی فیزیکی برای خرید، سختی مقایسه شرایط خرید و محصول به دلیل بعد زمان و مکان و... خرید اینترنتی را رونق داده است.
وی با اشاره به این که در خیلی از موارد ما توانستیم رکوردهای برخی از فروشگاه ها مثل دیجی کالا را بزنیم گفت:غیر از میزان بازدید شرکت 5040 در حیطه فروش کالای دیجیتال رکورد زده است.
این فعال صنفی تصریح کرد:: خریدهای اینترنتی به سبب مشکلاتی مانند بی توجهی به نکات امنیتی، ناآگاهی از حقوق و استانداردهای یک فروشگاه، مرغوبیت پایین و... انبوهی از مشتریان ناراضی و سردرگم را بر جای می گذارد. بی توجهی به دریافت مجوز های لازم عامل بروز بسیاری از مشکلات است.
وی در پایان افزود: فضای تجارت الکترونیک بسیار گسترده است و ایران می تواند در این فضا وارد تجارت با کشورهای همسایه شود که در نهایت ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:نقاشی

401

کد خبر: 735942

وب گردی

وب گردی