شمیم حضور دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان دورود/واحد درود میزبان شهدا

شهرستان دورود هفته آینده میزبان پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسین قربانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود خبر داد وگفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر این دو شهید گلگون کفن و سرافراز میهن ، هفته آینده روز دوشنبه از ابتدای بلوار معلم آغاز و پس از آن جهت برگزاری مراسم شبی با شهداء به مصلای نماز جمعه این شهرستان منتقل خواهد شد.

وی افزود: این دوشهید ، سه شنبه آینده همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بر دستان مردم شهیدپرور و قدرشناس دورود تشییع و در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود در جوار مسجد حضرت فاطمه (س) آرام خواهند گرفت.

وی گفت: تشییع این دو پیکرمطهر از مقابل درب مصلای نماز جمعه شهرستان صورت خواهد گرفت و برنامه های جانبی دیگر نیز درهیئات مختلف با مداحی وسخنرانی انجام خواهد شد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود تصریح کرد: همچنین مراسم شبی با شهداء ، دوشنبه شب در مصلای نماز جمعه و در کنار پیکر این عزیزان با سخنرانی سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و مداحی حاج آقا طاهری از مداحان برجسته کشور انجام می شود.

دکتر قربانی در خصوص اهداف دفن این دو پیکر مطهر شهید در دانشگاه گفت: بدون شک حضور نورانی و روحانی این شهداء در دانشگاه ، علاوه بر آثار و برکات معنوی برای مجموعه دانشگاهیان، زمینه سازارتقاء فرهنگ از خود گذشتگی،ایثار،شهادت وشناساندن آن به جوانان این مرز و بوم خواهد بود.

200

خبرنگار و منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 735947

وب گردی

وب گردی