پیم و پم، دوشخصیت تازه در شبکه پویا

پخش مجموعه عروسکی - انیمیشنی پیم و پم از 13 اسفند ماه در شبکه پویا آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه کودک سیما سمیه عبدالله زاده در این زمینه گفت: پیم و پم یک مجموعه عروسکی -انیمیشنی است که باهدف آموزش غیر مستقیم ادای صحیح کلمات و رفتار مناسب با اعضای خانواده برای رده سنی خردسال تولید شده و به زودی در شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت.

عبدالله زاده تاکید کرد: پیم و پم دو خواهر و برادر از دنیایی غیر از دنیای انسانها هستند و این مساله ارتباط گیری خردسالان و پذیرش نکات آموزشی از آنان را تسهیل می نماید و برجذابیت کاراکترها می افزاید.

وی افزود: در این کار که به کارگردانی خانم آزاده مویدی فر صدا پیشه عروسک معروف چرا ساخته می شود؛ از عروسک گردانی محمد لقمانیان و نگار شهبازی و روایتگری حسین سیفی استفاده شده است.

عبدالله زاده تاکید کرد: آغاز تولید مجموعه نود قسمتی پیم و پم در خرداد ماه سال 95 بوده و این مجموعه همچنان در حال تولید و ضبط می باشد.

وی گفت: هر قسمت پیم و پم ده دقیقه و علاوه بر اجرای عروسکی شامل پخش قصه هایی به صورت انیمیشن است که در آن شخصیتهایی مثل موش و ماش و ماهی حضور دارند.

گفتنی است؛ در تولید مجموعه پیم و پم، فراز اسکندری و رامین بهادری به عنوان انیماتور، علی اعتصامی فر به عنوان طراح عروسک، آزاده مویدی فر(کارگردان) به عنوان صدا پیشه، به ایفای نقش پرداخته اند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 735993

وب گردی

وب گردی