اختتامیه اولین دوره مربیگری A ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه

اولین دوره مربیگری A ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم اختتامیه این دوره مربیگری با حضور حسن آقاجان نایب رئیس هیات فوتبال استان اصفهان، دکتر هادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، سید غلامرضا جعفری مدرس کنفدراسیون آسیا و عضو هیات علمی دانشگاه واحد مبارکه، دکتر بیژن رجاییان رییس هیات بدمینتون استان اصفهان، هادی عقیلی افتخار فوتبال اصفهان و ایران به و حجت اله پاکاری کارشناس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه به اتمام رسید.

در این دوره مربیگری شرکت کنندگان از 21 بهمن ماه به مدت 14 روز آموزش های لازم تئوری و عملی را زیر نظر سیدغلامرضا جعفری مدرس کنفدراسیون آسیا و عضو هیات علمی دانشگاه مبارکه دوره فراگرفتند.

سید غلامرضا جعفری گفت: این دومین دوره­ است که تا به حال در کشور برگزار شده است و اولین دوره آن در قشم برگزار شد. وی افزود: در این دوره­ی ۱۴ روزه در دو نوبت تئوری و عملی این کلاس برگزارشدکه شامل مباحث آموزش کوچینگ عملی، اصول حرفه ای مربیگری، آسیب شناسی فوتبال، روانشناسی فوتبال، فیزیولوژی فوتبال، آنالیز فوتبال و مباحث پیچیده ی مربیگری فوتبال نیز بود. در پایان این دوره طی سه مرحله آزمون کوچینگ به صورت عملی و امتحان تخصصی و عمومی به صورت تئوری از مربیان گرفته شد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736013

وب گردی

وب گردی