برگزاری نمایشگاه و جایزه کتاب‌ مرآت

دومین دوره نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی «مرآت» هشتم اسفندماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی باغ کتاب تهران، دومین دوره نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی مرآت ویژه کتاب‌های مردم‌سالاری دینی به همت جمعی از ناشران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه هشتم اسفندماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری، دکتر محمدباقر خرمشاد دانشیار رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و نویسنده کتاب‌های متعدد در زمینه مردم‌سالاری دینی سخنرانی خواهند کرد.

بنا بر اعلام، نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی مرآت در راستای عمل به فرمایشات و مطالبات رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به جهت تعمیق و ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی از طریق بررسی محتوایی کتاب‏‌های موضوعی سال گذشته تأسیس شد.

بر اساس این خبر، اولین دوره نمایشگاه و جایزه کتاب‌های موضوعی مرآت سال گذشته در ارتباط با کتاب‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد که طی آن انتشارات بوستان کتاب به دلیل تنوع آثار در حوزه سبک زندگی و ارائه کتاب‌های راهبردی در این حوزه و نشر معارف به دلیل تعدد آثار در حوزه سبک زندگی و ارائه آثار نظری عمیق و انتشارات امیرکبیر به دلیل پرداختن به موضوعات و مسائل مدنظر رهبر معظم انقلاب در حوزه سبک زندگی، به عنوان ناشران برتر انتخاب شدند. همچنین محمد هادی محمودی به دلیل تعدد و تنوع آثار در حوزه سبک زندگی، به عنوان نویسنده برتر برگزیده شد.

دومین دوره نمایشگاه و جایزه کتاب مرآت در باغ کتاب تهران واقع در ضلع غربی کتابخانه ملی با حضور شخصیت‌های فرهنگی، اهل قلم و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 736076

وب گردی

وب گردی