ابتکار دروغ نمی‌گوید...

«زمانی که خانم ابتکار از تالاب هورالعظیم صحبت می‌کرد، آقای ساری بلند شد و با صدای بلند فریاد زد، او دروغ می‌گوید و هور هنوز خشک است. درست است که هور هنوز وضعیت مطلوبی ندارد ولی این‌ طور هم نیست که سازمان محیط زیست در آنجا کاری نمی‌کند و تمام اقداماتش برای جمع‌آوری رأی برای انتخابات آتی است. اینها انتقادهایی نابه‌جاست.»

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازسلامت نیوز، ندا شفیعی، رئیس اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان در مورد سفر روحانی به اهواز به تماشاگران امروز می‌گوید: «در مورد حواشی سفر رئیس‌جمهور برخی رسانه‌ها غلو می‌کنند. البته در جریان سخنرانی معصومه ابتکار و زمانی که او در مورد آبگیری تالاب هورالعظیم صحبت می‌کرد، در جلسه شورای اداری، آقای ساری از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس، ابتکار را دروغگو خطاب کرد و کمی نظم جلسه به هم خورد که همان زمان آقای استاندار او را آرام کرد. افرادی هم بودند که به نشانه اعتراض سر و صدا می‌کردند ولی در کل سفر خوبی بود؛ مخصوصاً بعد از صحبت‌های آقای روحانی فضا آرام‌تر شد.»

شفیعی اضافه می‌کند: «علاوه بر قول و قرارهایی که به مردم داده شد، همان روزی که این هیات به اهواز آمدند، هوا بسیار خوب شد و دیگر خبری از گرد و غبار نبود.»

او در ادامه با اشاره به عکس‌های منتشر شده برخی خبرگزاری‌ها در مورد تجمع مردم در زمان سخنرانی روحانی در اهواز گفت: «چنین چیزی وجود نداشت و خبرگزاری‌ها به اشتباه این عکس را منتشر کرده‌اند. مردم در استانداری جمع شدند و خواسته‌های خود را گفتند ولی بعد از سخنرانی رئیس‌جمهور تا حد بسیار زیادی جو آرام شد و دیگر خبری از تجمعات نبود.»

قطع برق در زمان حضور رئیس‌جمهور طبق برنامه بود

شفیعی همچنین با اشاره به خبر قطع ناگهانی برق در زمان سخنرانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: «این اتفاق ناگهانی نبود و چندی قبل برای بهبود اوضاع دکل‌های برق منطقه، جدولی به مردم داده شد که با توجه به آن جدول، برق هر منطقه در ساعاتی مشخص قطع می‌شود تا وضعیت بهبود پیدا کند و اینها بزرگ‌نمایی رسانه‌هاست.»

او ادامه می‌دهد: «مشکل قطع برق در اهواز یک‌ روزه حل نمی‌شود و سال‌ها زمان می‌برد. چندین سال است که گرد و غبار روی تأسیسات برق نشسته است و بهبود وضیعت آنها زمان‌بر است. تا زمان حل این مشکل که بر زندگی مردم تأثیر نامطلوبی گذاشته، می‌توان اقدامات دیگری انجام داد تا کیفیت معیشت مردم کاهش پیدا نکند. به طور مثال تعویض شیشه‌ پنجره‌ها به شیشه‌های دوجداره، یکی از این راه‌حل‌هاست که به واسطه آن گرد و غبار وارد زندگی مردم نخواهد شد. در این خصوص اگر نگاهی به کشور امارات بیندازیم، می‌بینیم با این که دبی از لحاظ آب و هوایی وضعیت چندان خوبی ندارد، باز هم افراد زیادی حتی در تابستان به آنجا سفر می‌کنند؛ چرا که تمامی فضاهای داخلی شهرشان در برابر گرما و خاک عایق است. کاری که ما هم می‌توانیم در خوزستان انجام دهیم.»

شرایط هور مطلوب نیست ولی ابتکار دروغ نمی‌گوید

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حاشیه سخنرانی ابتکار اشاره می‌کند و می‌گوید: «زمانی که خانم ابتکار از تالاب هورالعظیم صحبت می‌کرد، آقای ساری بلند شد و با صدای بلند فریاد زد او دروغ می‌گوید و هور هنوز خشک است. درست است که هور هنوز وضعیت مطلوبی ندارد ولی این‌ طور هم نیست که سازمان محیط زیست در آنجا کاری نمی‌کند و تمام اقداماتش برای جمع‌آوری رأی برای انتخابات آتی است. اینها انتقادهایی نابه‌جاست.»

دریافت کننده :سولماز ظریفی/ انتشار دهنده : زهره حاجیان

704/700

کد خبر: 736140

وب گردی

وب گردی