فیلم منتقد هیلاری کلینتون جایزه تمشک طلایی را به دست آورد

جوایز تمشک طلایی سال دیشب برندگان خود را شناختند تا بدترین‌های سینمای سال ۲۰۱۶ را معرفی کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ورایتی، سی و هفتمین دوره جوایز تمشک طلایی که به نوعی به معنی اسکار بدترین فیلم‌های سال محسوب می‌شود با اهدای چهار جایزه به فیلم ابرقهرمانی «بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» از این فیلم به عنوان یکی از بدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ یاد کرد.

این فیلم که در هشت بخش نامزد بود، چهار جایزه شامل بدترین بازیگر مرد مکمل برای جسی آیزنبرگ، بدترین گروه بازیگری، بدترین فیلمنامه‌ و بدترین بازسازی را دریافت کرد.

در عین حال مستند «آمریکای هیلاری: تاریخ پنهان حزب دموکرات» که قصد انتقاد از هیلاری کلینتون را داشت چهار جایزه دریافت کرد و به عنوان بدترین فیلم سال انتخاب شد تا نشان دهد که حتی جوایز تمشک طلایی نیز می‌تواند سیاسی باشد.

«بتمن علیه سوپرمن»، «پدربزرگ کثیف»، «خدایان مصر»، «روز استقلال» و «زولندر ۲» دیگر نامزدهای دریافت جایزه بدترین فیلم سال بودند.

«آمریکای هیلاری» ساخته دینش دسوزا مفسر محافظه‌کار که تاکنون چندی فیلم در نقد دموکرات‌ها از جمله اوباما ساخته، جایزه بدترین بازیگر مرد، بدترین بازیگر زن و بدترین کارگردان را هم برد.

در عین حال «زولندر ۲» ساخته بن استیلر که ۹ نامزدی تمشک طلایی را کسب کرده بود تنها در بخش بدترین بازیگر زن مکمل برای کریستن ویگ جایزه برد.

بنیاد تمشک طلایی سال ۱۹۸۰ راه‌اندازی شده است.
منبع: مهر
دریافت کننده: معصومه رضا/ تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 736372

وب گردی

وب گردی